pettersena Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 har montert supersport coilovers på e39 min. så sier alle at man skal bytte tophjulslager så det gjore jeg på alle 4.. men etter en dag kjøring så falt gummin ut på den ene siden bak, så da fikk jeg tak i en ny og bytta den. og etter 3 dager så gikk andre siden bak også. men får man tak i noen forsterka?? eller kan det være noe jeg har gjort feil?
Otis Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Det kan være dårlig produksjon, ikke uvanlig på alle biler. Akkurat det samme skjedde på min fars Volvo 850. Mener at GS har noen forsterkede.
kimf Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Nå kjenner ikke jeg så godt til e39, men på e36 er det vanlig disse hopper ut og kommer inn i bilen på demperene bak hvis man glemmer ei skive under, og dem kan spredde ned under bilen hvis man glemmer samme skiven på øversiden på feste inni bilen.
///Naitsirk Skrevet April 20, 2011 Skrevet April 20, 2011 Du har glemt å legge på "bumpstop". Skummgummien rundt demperen...setter du ikke på denne, bånner du demperen og slår ut gummien av tårnlagrene
pettersena Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 hmm.. det er flere som har titta og de ser ingen feil.. men den skal på verksted i morra så da ser vi
Endre Hånde Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Garantert skiven under som ikke er på plass..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå