Nitra Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Heisann, har en bmw 525tds e34 stasjonsvogn som jeg skal koble til en sub i. Men har store vanskeligheter med og finne en bra plass og komme meg ut i motorrommet med strømkabelen =( Noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Hvis du står på vestre side av motorrom, så vil du se at bak dempertårnet så er det en svart boks. Under, eller "bak" denne så er det en gummigjennomføring, LITT vanskelig å komme til, men det går! Jeg fant det slik at det var lettest å presse kablen gjennom fra kupeen og ut til motorrom. Du må fjerne handskerom og kanskje dra litt i gulvteppet. Ca. innerst i hjørnet vil du finne gummigjennomføringen, bare å snitte litt i med en kniv. Press kablen igjennom og prøv å huk tak i den(fra motorrom) med snabeltang eller noe. Hvis du teiper ytterst på den, så er den lettere å få tak i. Mulig du trenger å ta av lokket på den svarte boksen, og kanskje fjerne noen av de sakene som sitter oppi der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Men..... i og med du har touring og diesel, så har du batteriet under baksetet ditt Noe jeg er ganske sikker på, aldri sett noen tds med batteri fremme i motorrommet gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 En kompis sin 520i fra 1992 hadde batteriet under baksetet. Trodde det var slik på alle facelift e34 jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 92mod er ingen facelift da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Hmm, når var facelift da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Oi, det var sent. Mtp at den sluttet i 1995, evt tidlig 96. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Jepp, men sånn var det, du vet vel at det ble breifront på alle e34 i 94? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Nei, jeg har ikke så inngående kunnskap ang e34. Synes det er en forskjell i utseende på e34 fra feks 89 til 92 jeg da. Men det kan være noen som har lurt meg med bilder av noen som har satt på breifront da. Men det er ikke så nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Ok, nei er det breifront på en 92mod så er det ettermontert ja. men nå skal jo det sies at det er veldig populært å ettermontere breifront på disse da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Hey, må ha vært noen som har ettermontert på min '91mod da Visste ikke dette, bare at de med V8 hadde fet front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Joda, alle e34 med v8 hadde breifront, men det ble ikke standar på alle før i 94 Så har du en bil med breifront før 94 og det ikke er en 540, ja da er det ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitra Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Takker for alle svar jeg har fått av dere. Har ikke vert innom Bimmers i det siste. Men fant ut at batteriet ligger under baksetet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå