dav-a Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Bør man godkjenne bilen for senk med senke skåler? Eller spiller det ingen rolle? Tenkt og bare hive på noen senke skåler på bilen for å få den bittelitt ned Hørt at det senker bilen fra 1,5 til 2,0 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Jeg har gjort dette på nesten alle bilene mine. Senkeskåler fra feks Bonrath kommer med Tüfpapirer. Dra innom biltilsynet med bilen når du har gjort jobben og det ser skikkelig ut. Ingen høydeforskjeller på samme aksel, knirk eller løse ting de kan henge seg opp i. Skift også begge gummiputene som fjærene hviler på når du er i gang. Sjekk at ikke noe subber i hjulbue, bakkant av innerskjerm osv. og at du har lovlige hjul på bilen. Pleier å gå bra dette. P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 21, 2011 Forfatter Share Skrevet April 21, 2011 Okay, takk! Siden bilen min er org. så håper jeg at jeg kommer til å se litt forskjell ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 Tror jeg har bilder, men mulig dissse er på mobilen min Ja det syns litt og jeg syns det hjelper på kjøreegenskapene i svinger også. Ikke så lett å se på dette bildet, men du kan jo sånn ca. sammeligne med din egen. Bilen står på 17" A/C felger P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå