///MPower Skrevet April 21, 2011 Share Skrevet April 21, 2011 har et komplett sett med toning til e34 sedan, 7 ruter, har vært montert en gang. 55% på sideruter og 80% på bakruten. selges for 1000kr pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tim Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Hvor pent blir det andre gangen? Og hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 bilder av hvor mørkt dette blir? enkelt å montere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 det selges da eg ikke fikk vekk all såpe, så det ble en del mikroskopiske bobler, og vil ha litt lysere toning på bakruten. det er faktisk enkelt og montere, bare passe på og vaske skikkelig så blir det nok bra. har noen bilder, men det er på avstand, men kan legge de ut seinere idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 80% lys gjennomtrenging på bakruta er jo sykt mye? DU mener ikkje 22% da? Trur ikkje det er noe som heter 80% 4-22-35-45 % er vell det du får taki sånn cirka om jeg ikkje tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 den er 80% "mørk" da hvis det er bedre. eg referer bare til det eg har lest på sidene deres, og der står det det eg har nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå