Kenni Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Oppdaget at "kammeret" hvor bremsekraftforsterkeren er var fullt med vann. Jeg har tappet ut det jeg kunne. Går ut ifra at det er et dreneringshull under forsterkeren en plass. Noen som vet hvor det er? Jeg greier ikke å finne det.
Otis Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Mener det er flere hull der, ikke så store. Skal sitte mot fronten på bilen helt nederste der hvor bunnen og veggen møtes.
Otis Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Nei, forresten. Det ser ut som det er midt under bkr.forsterker. http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... ement.html Sjekk ut bilde nr 14 fra toppen.
aloebiz.net Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Er ikke det er servicepunkt å sjekke at det ikke er tett der?
Otis Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Vil tro det, men det slurves mye med slike småting. Bare spør TFR, han vet
Otis Skrevet April 22, 2011 Skrevet April 22, 2011 Det er faktisk et sjekkpunkt på alle type service.
Kenni Skrevet April 23, 2011 Forfatter Skrevet April 23, 2011 Hmmm. Da er det noen som ikke har gjort jobben sin. Nå har jeg tatt de to siste servicer selv uten å sjekke det.
Otis Skrevet April 23, 2011 Skrevet April 23, 2011 Altså, det er ikke et problem egentlig om man er litt oppegående selv. Det er nok mest behov for å sjekke dreneringen om man parkerer mye under trær og kjører i veldig støvete omgivelser. Jeg sjekket min etter ihvertfall 50000km kanskje mer, og det var ingen antydning til tett drenering på noen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå