danremy Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Jeg har fått tak i en brukt cd-veksler til min 320i sedan. Hadde et lite håp om at det lå kabler klart til cd-veksleren, men fant ingenting der. Derfor har jeg søkt litt rundt i ETK på gsbildeler.no, får å se hva jeg trenger av kabler, men jeg er litt forvirra over hva jeg egentlig trenger og hvor alt skal kobles. Bilen min er en tidlig 2000 mod, utstyrt med pilnavigasjon og kassettspiller (BMW Navigation System er alt som står på). Jeg har leser i bagasjerommet under der hvor cd-veksleren skal monteres. Radiomodulen sitter også bak. Det jeg da lurer på er om jeg er nødt til å strekke kabel helt from til spilleren i fronten, eller skal veksleren kobles på modulen baki? Og hva trenger jeg egentlig av kabler? Ser GS har kabel som strekkes helt fra spilleren foran til veksleren bak, men ser det også er en kabel som er beregnet til biler med navigasjon som bare er ca. 60cm lang. Trenger jeg begge disse eller kun den på ca. 60 cm? Som dere sikkert skjønner er dette med originalstereo litt nytt for meg, så håper det er noen kloke huer der ute som kan hjelpe meg litt på vei. Legger ved et bilde av spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 22, 2011 Share Skrevet April 22, 2011 Antar det er likens som på e39 med navi. Og der trenger man kun 60 cm kabel for å koble på mot radiomodulen. Kosta vel 200,- hos koed. Jeg har gjort det på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå