BMW_BOY Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Kjøpte meg denne høsten 2010, har brukt vinteren til å handle inn litt "snacks" til den, hva synes dere...noe mere bilen trenger så kom med tips Felgene er : Foran 8.5x18 ET40 med 225/40-18 som er spacet ut 6mm i tillegg. Bak er det 9.5x18 ET45 med 255/35-18 ikke spacer her! Disse måtte byttes ut Litt bedre selv om det ikke er noe M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Utrolig pen bil du har der ! Liker de sommerfelga, syns de kler e36 veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Fin bil Har ikke sett denne i Gjøvik enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Legg på en lett soting på vinduene, monter GT splittere, bytt lista til M-tech istedet for M3 og få på et blankt effektanlegg. Da har du perfekt bil utvendig spør du meg! Er pen nå også, men skulle gjerne hatt det lille ekstra Legg også ut bilder av interiøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet April 23, 2011 Forfatter Share Skrevet April 23, 2011 Soting av ruter blir det nok, bare jeg finner nok tilmodighet til det! Har et Scorpion anlegg liggene, men det tror jeg blir selgen og kjøpe meg et annet type som ikke gir så mye lyd Noe forslag til ei bakpotte som er bra ut og ikke bråker for mye... Innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Finfin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Denne var skikkelig fin! Flott farge og kledelige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 tøff bil m50b25 innsug og letta svinghjul er en sikker vinner på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet April 23, 2011 Share Skrevet April 23, 2011 Nydelig bil, like pen live som på bilder denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Meget riktig E36 coupe du har der altså Gratuluerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Takker for hygglige tilbakemeldinger folkens Er godt fornøyd med bilen selv, og vurderer B25 innsug og Chip/eksos bytte. Men den går helt greit org også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Felgene passa jo bare skamrått! Skal virkelig sies at jeg fikk øya mere opp for E36 når jeg så din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Flott bil ja:) men som nevnt over få ut M3 listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_BOY Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Felgene passa jo bare skamrått! Skal virkelig sies at jeg fikk øya mere opp for E36 når jeg så din Ja..Steffen, det ble jo bra, selv om jeg ikke helt hadde tro på at jeg skulle få plass til de bakhjulene uten å måtte valse, men de gled rett på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Fin coupe du har. Som nevnt tidligere hadde jeg tatt ut M3 listene fort.. M3 emblem hører ikke hjemme på en ikke M bil. Vedr. eksos kan du jo kjøpe løse stusser og sveise på? Scorpion og eisenmann selger bare løse endestusser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå