Utvilsomtdenbeste Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 La merke til at det har kommet en del dritt nedi lykta, og tenkte kanskje jeg skulle få prøvd å fjerne det. Men det jeg lurte på var om åssen man tar av bare glasset? Og om det går i det hele tatt? Tenkte å få vakset glasset skikkelig, ser så mye bedre ut når glasset er klart Dette gjelder forresten en 520 E39.
Robin L Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 har du facelift? usikker på hvordan de lyktene er, men pre facelift er lik:P finn deg ei skralle med (10mm kopp trur jeg) og forlenger. skru opp de to skruene på toppen av lykta og finn de to nede på baksida av lykta. plugg ut kablene og ta lykta ut forran. pass på sporet den lille lista står i ved skjermen. ta av klipsene rundt lykta (vær forsiktig, sikkert sprø plastikk) ta opp alle og vask inni der og remonter.
Utvilsomtdenbeste Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Så det er ikke noen måte å få tatt ut glasset på, uten å måtte ut med hele lykta? Uansett, takk for så kjapt svar! Da har jeg noe å surre med idag også edit: Og nei, har ikke facelift.
Robin L Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 blir en utfordring uten å ta ut lykta ja. men å ta den ut er gjort på 15 min. hvis du bor i nærheten kan jeg godt hjelpe deg med det der altså ( bor i kristiansund)
Robin L Skrevet April 24, 2011 Skrevet April 24, 2011 fant diy til deg http://www.bmwdiy.info/non-celis-front/index.html
Utvilsomtdenbeste Skrevet April 24, 2011 Forfatter Skrevet April 24, 2011 Oisann, takk! Så kanskje ikke så vanskelig ut som jeg først trodde! Men nei, takk for tilbudet, men jeg bor i porsgrunn, så er et godt stykke unna Men igjen, takk for så kjappe svar! Nå skal jeg ut og renske opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå