stenl Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Joda er veldig fornøyd 2007 mod 520 da km 51000 Med fersk EU-kontroll og service hos Bavaria kan sommeren bare komme Har satt på Yokohama Advan sport 245\35-19 og 275\30-19, LITT dekkstøy, men heldigvis lite sporing, kommer nok til redusere dekkbredde neste gang grunnet støyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 For det første, flott bil Jeg trodde faktisk Yokohama Advan skulle være et ganske stille dekk, uansett dimensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenl Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Takk Det kan være meg som har hengt meg for mye opp i dekkstøyen.... men nå har jeg iallefall lagt merke til den og da blir det ikke bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Utrolig flott bil dette Noe planer videre, eller skal du bare kose deg hele sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 For det første, flott bil Jeg trodde faktisk Yokohama Advan skulle være et ganske stille dekk, uansett dimensjon? Jo, Yokahama Advan (sport) skal være et dekk som er rimelig skjerpet mot støy. Jeg hadde nevnte dekk på min tidligere E60 og det var helt upåklagelig. At det støyer mer enn 225/55 R16 skulle jo bare mangle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenl Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Joda 225\55 R16 er nok både rimligere og mindre støy, man får tåle å lide litt for å ha noe annet enn Hvermannsen, dessuten henger bilen rimligt godt i asfalten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenl Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Hei Mikael-B, skal bare koses med og få godt stell, MEN en 525 motor frister allerede, så vi får se til neste år hva banken sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå