Joffen92 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 Overskriften sier vel det meste, men tenkte på hvor folk kjøpte spacers og hjulbolter, skal vel senke snart så da må jeg vel handle noe slikt også koster vel gjerne litt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 der du kjøper dekk og felg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 eller gsbildeler.no jeg handlet mine 15mm der også handlet jeg lengere bolter på vianor. det som var bra med di fra gs var at di passet rett på navet på e34'en min og hadde nytt nav med samme diameter slik at di org m5 felgene passet rett på uten slike sentrerings dritt ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet April 25, 2011 Forfatter Share Skrevet April 25, 2011 Okei, takk så mye for svar skal se hva jeg får til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet April 25, 2011 Share Skrevet April 25, 2011 jeg kjøpte på koed, kosta ikke stort heller, husker ikke nøyaktig menne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå