Joakimhg Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Da hadde jeg endelig fått kjøpt min første BMW. Valget falt på en 1999 E46 323CIA med 99 000km på telleren! Bilen har Original M-tech2 rundt hele utvendig M3 speil M3 list på bagasjeluka Sportinteriør i sort skinn Sorte lister innvendig. Ifølge tidligere eier er bilen aldri blitt vinterkjørt, og det finnes ikke rust på den Videre planer: *Rette ut to små IKEA-bulker på venstre bakskjerm *Nye sommerfelger *Coilovers *Toning av ruter *Xenonlook i grøftlys/parklys *Supersport bakpotte *Angeleyes?? Vil holde bilen diskré men samtidlig litt utenom det vanlige! Kom gjerne med tips, ris eller ros! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Gratulerer med BMW kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Gratulerer med BMW kos deg! Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Nyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Nyyydelig! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Fin bil! Har du noen planer om hvilke felger du kanskje kommer til å kjøpe eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 ser bra ut skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Ang felger så er jeg litt usikker enda. Bare å komme med tips hvis dere vet om noen som tar seg bra ut på E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 jeg liker veldig godt mine csl repilca felger. men bbs ch er temmelig rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Skitten bil , men ett bilde er bedre enn ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 jeg liker veldig godt mine csl repilca felger. men bbs ch er temmelig rått Ja, helt enig i at bbs ch er rått på E46! De felgene du har ser bra ut de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 er litt forskjellig pris klasse bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Flott bil som ser hel og pen ut! Kommer i fra Arendals traktene også ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Flott bil som ser hel og pen ut! Kommer i fra Arendals traktene også ser jeg Takk! Ja bilen er faktisk veldig strøken til å være en 99modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 nydelig front:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå