p.o Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Som overskriften seier, er eg ute etter led baklys til min e46 coupe. Dei bør sjå ut som nye.. Har mest lyst på originale, men har du uoriginale med skikkelig passform liggande kan det vere av interesse.. Ta kontakt! Mvh Peder
awt Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Litt off-topic, men jeg vil anbefale deg uoriginale da de originale krever nye kabler bak, samt noe programmeringsgreier. Uoriginale får du til rundt tusenlappen på diverse nettbutikker.
p.o Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 Tenkte å programmere lysmodulen min til automatiske køyrelys (går utifrå det går) So då burde det ikkje vere problem å få programmert til originale LED i samme slengen.. Men ser ikkje ut til å vere så mange originale i omløp.. Og koster meir en det smaker å kjøpe nye, istedenfor uorg.
molle Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Eg har facelift 04 coupe. og jeg kjøpte på tilbud fra GS. til litt over 4500,- disse er originale:) du kan få de jeg har på bilen nå for en bellig penge, mangler noen ledd pærer på venstre side, ellers ser de nye ut. har måtte bårre et bitte bitte bitte lite hull for å få ut fukt. vises ikke.. ta kontakt PM 500,- pluss frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå