BMW-Ben Skrevet April 26, 2011 Skrevet April 26, 2011 Hei! Er det noen som vet om orginale støtfangere fra facelift utgaven av E46 sedan (etter sept. 2001) går over på utgaven som ikke er facelifted (før sept. 2001)? Om så kun frontfanger eller kun bakfanger passer? Har fangere til facelift til salgs, og har fått noen forespørsler fra folk med prefacelift, men aner ikke om dette passer eller ei. Takknemlig for svar.
BMW-Ben Skrevet April 28, 2011 Forfatter Skrevet April 28, 2011 OK. Vet du om det gjelder kun ytterfangerne? Da jeg beholder innerfangerne selv. Takker for svar. Jeg kikket litt på tråden om bilen din. Den er nydelig! Vet du hvor mye man må gi for et m-sport ratt? Jeg har selv sportsratt med rund airbag, men skulle likt og hatt det litt tykkere rattet du har.
awt Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Det vet jeg dessverre ikke, men jeg vil tro alt passer overens. Det gjør ihvertfall det med M-tech-fangere, og de er like før/etter facelift. Takk for det. Jeg er ikke sikker, men muligens en tusenlapp eller to. Det er airbagen som koster, og den har jo du. Det enkleste er nok og lete litt på eBay og se hva du finner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå