Gå til innhold

Pøbel som har skrapet/Revet av BMW Emblemet! :(

BMW318iE46
 Share

Anbefalte innlegg

Så jeg trenger altså 2 nye emblemer og jeg lurte på hvor vanskelig det er å erstatte dette med nytt og trenger jeg å kjøpe HELE greia nytt?

og har noen noen sider til et sted hvor de selger slike? ( kan også være slike jeg har sett i Karbon :) )

BAK

8cmx55o4v613rcmr7id5.jpg

FORAN

58x2ypukr7drfd60me3l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt å bytte ut, å koster slikk og ingenting på ebay :)

Mye rart folk finner på... unger kanskje ?

Har du noen lenker? nja skjedde natt til søndag så kan ha vært noen som gikk hjem fra byen som " hadde det gøy " utrolig dårlig gjort i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW, GS, Koed, Schmiedmann etc. selger alle slike emblemer for småpenger. Får du handlet lokalt slipper du frakt.

Du er tjukk av penger skjønner jeg Odd, er jo sykt dyrt på di dær sjappene!

Kjøpte nettopp 2 stk nye til min bil, betalte 32kr på ebay, da var frakten ikludert, helt likt orginalemblemet :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg trenger altså 2 nye emblemer og jeg lurte på hvor vanskelig det er å erstatte dette med nytt og trenger jeg å kjøpe HELE greia nytt?

og har noen noen sider til et sted hvor de selger slike? ( kan også være slike jeg har sett i Karbon :) )

BAK

8cmx55o4v613rcmr7id5.jpg

FORAN

58x2ypukr7drfd60me3l.jpg

De har vært flinke som har greid og renskrape rondellen uten og herpe lakken rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW, GS, Koed, Schmiedmann etc. selger alle slike emblemer for småpenger. Får du handlet lokalt slipper du frakt.

Du er tjukk av penger skjønner jeg Odd, er jo sykt dyrt på di dær sjappene!

Kjøpte nettopp 2 stk nye til min bil, betalte 32kr på ebay, da var frakten ikludert, helt likt orginalemblemet :applause:

32 kroner er latterlig billig om det er av original kvalitet. Tror jeg betale 170,- for et originalt panseremblem med gummipakningene som holder det fast til min forrige E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si du hadde veldig flaks at de ikke prøvde seg med skrutrekker på hele emblemet. Tenk deg hakk og riper på panseret.

I aller verste fall koster det ca. 200 pr. stk. hos din nærmeste BMW forhandler/verksted. Er de greie, noe de fleste er, så bytter de også for deg. Gjort på 2 minutter (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...