BMW318iE46 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Så jeg trenger altså 2 nye emblemer og jeg lurte på hvor vanskelig det er å erstatte dette med nytt og trenger jeg å kjøpe HELE greia nytt? og har noen noen sider til et sted hvor de selger slike? ( kan også være slike jeg har sett i Karbon ) BAK FORAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Enkelt å bytte ut, å koster slikk og ingenting på ebay Mye rart folk finner på... unger kanskje ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Enkelt å bytte ut, å koster slikk og ingenting på ebay Mye rart folk finner på... unger kanskje ? Har du noen lenker? nja skjedde natt til søndag så kan ha vært noen som gikk hjem fra byen som " hadde det gøy " utrolig dårlig gjort i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 BMW, GS, Koed, Schmiedmann etc. selger alle slike emblemer for småpenger. Får du handlet lokalt slipper du frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Tja... se HER... Bør finnes nok der. Betalte under 20 m/frakt for det jeg bestilte sist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Men Hvordan er de festet ? og hvordan erstates de`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 BMW, GS, Koed, Schmiedmann etc. selger alle slike emblemer for småpenger. Får du handlet lokalt slipper du frakt. Du er tjukk av penger skjønner jeg Odd, er jo sykt dyrt på di dær sjappene! Kjøpte nettopp 2 stk nye til min bil, betalte 32kr på ebay, da var frakten ikludert, helt likt orginalemblemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Men Hvordan er de festet ? og hvordan erstates de`? Vipp dem av med en plastkjil, er to pinner på emblem som er trykket ned i 2 plastkondomer på bilen, veldig enkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Så jeg trenger altså 2 nye emblemer og jeg lurte på hvor vanskelig det er å erstatte dette med nytt og trenger jeg å kjøpe HELE greia nytt?og har noen noen sider til et sted hvor de selger slike? ( kan også være slike jeg har sett i Karbon ) BAK FORAN De har vært flinke som har greid og renskrape rondellen uten og herpe lakken rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 http://m-tuning.no/index.php?main_page=index&cPath=1_20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 BMW, GS, Koed, Schmiedmann etc. selger alle slike emblemer for småpenger. Får du handlet lokalt slipper du frakt. Du er tjukk av penger skjønner jeg Odd, er jo sykt dyrt på di dær sjappene! Kjøpte nettopp 2 stk nye til min bil, betalte 32kr på ebay, da var frakten ikludert, helt likt orginalemblemet 32 kroner er latterlig billig om det er av original kvalitet. Tror jeg betale 170,- for et originalt panseremblem med gummipakningene som holder det fast til min forrige E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Men Hvordan er de festet ? og hvordan erstates de`? Vipp dem av med en plastkjil, er to pinner på emblem som er trykket ned i 2 plastkondomer på bilen, veldig enkelt! så de er egentlig veldig enkle å stjele? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lyktestolpe Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Vil si du hadde veldig flaks at de ikke prøvde seg med skrutrekker på hele emblemet. Tenk deg hakk og riper på panseret. I aller verste fall koster det ca. 200 pr. stk. hos din nærmeste BMW forhandler/verksted. Er de greie, noe de fleste er, så bytter de også for deg. Gjort på 2 minutter (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Fikk du en ide der BMW318iE46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318iE46 Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Fikk du en ide der BMW318iE46? haha, fikk det nå! neida... ville ikke kaste denne situasjonen over på noen andre vill vise at det er BMW for folk som ikke ser forskell på bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå