Gå til innhold

Slipesett til S38- Handle hvor??

Berndtsson
 Share

Anbefalte innlegg

Okey.

Jeg bestilte forøvrig hos Schmiedmann, og har ikke hatt noen problemer. Opplevde topp service, og varen ble sendt veldig fort. Nå er det bare posten/Schenker som somler litt, men jeg har pakka innen onsdag ble det sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berndtsson, du har fått sjekket at ventiltetingene var bra på den motoren. Symptomene var ganske ventiltetninger, om jeg skal si det pent. Dyrt å plukke sammen S38 om man ikke får alt rett inni der. Er jo nesten 20k i totaltoverhaling ,selv med org. deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berndtsson, du har fått sjekket at ventiltetingene var bra på den motoren. Symptomene var ganske ventiltetninger, om jeg skal si det pent. Dyrt å plukke sammen S38 om man ikke får alt rett inni der. Er jo nesten 20k i totaltoverhaling ,selv med org. deler.

det er jo bare nytt register og pakninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke tatt opp motoren enda, men hadde tenkt til å skifte ventiltetninger og ja. Det følger vel med i slipesettet mener jeg. Blir spennende å se hvordan det ser ut :) Håper på å snart komme igang, og at det går forholdsvis smertefritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...