Berndtsson Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Hei. Lurer på om det er noen som vet om andre steder enn koed hvor slipesett til S38B36 selges til en overkommelig pris? Leverandøren til koed hadde det i restordre, og visste ikke når det kom inn.. Og jeg skulle egentlig hatt det så fort som mulig Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 http://schmiedmann.no/5_serie/E34/reser ... 2.htm#3400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 http://schmiedmann.no/5_serie/E34/reservedeler_til_motor_og_drivlinje/pakninger_og_paknings-sett/side2.htm#3400 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 http://schmiedmann.no/5_serie/E34/reservedeler_til_motor_og_drivlinje/pakninger_og_paknings-sett/side2.htm#3400 Takk skal du ha Lykke til, jeg venter ennda på deler fra de som jeg bestillte for en mnd siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Ikke bestill fra schmiedmann... kompis gikk sikkert 2mnd å venta på det...... bestilte fra koed å fikk det etter 1 uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 PPF... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s38b38 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 meg destroyy snakker om, venta fakktisk 3mnd og ingen slipesett dukket opp. og jg ringte å klagde støtt, for skulle jo bare ta 4 dager til og bebynne med. så koed er nok best=) billigst også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Okey. Jeg bestilte forøvrig hos Schmiedmann, og har ikke hatt noen problemer. Opplevde topp service, og varen ble sendt veldig fort. Nå er det bare posten/Schenker som somler litt, men jeg har pakka innen onsdag ble det sagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 snakk med cylmo i trondheim har di på lager har du det i postkassa dagen etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Berndtsson, du har fått sjekket at ventiltetingene var bra på den motoren. Symptomene var ganske ventiltetninger, om jeg skal si det pent. Dyrt å plukke sammen S38 om man ikke får alt rett inni der. Er jo nesten 20k i totaltoverhaling ,selv med org. deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Berndtsson, du har fått sjekket at ventiltetingene var bra på den motoren. Symptomene var ganske ventiltetninger, om jeg skal si det pent. Dyrt å plukke sammen S38 om man ikke får alt rett inni der. Er jo nesten 20k i totaltoverhaling ,selv med org. deler. det er jo bare nytt register og pakninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berndtsson Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Berndtsson, du har fått sjekket at ventiltetingene var bra på den motoren. Symptomene var ganske ventiltetninger, om jeg skal si det pent. Dyrt å plukke sammen S38 om man ikke får alt rett inni der. Er jo nesten 20k i totaltoverhaling ,selv med org. deler. Hei! Har ikke tatt opp motoren enda, men hadde tenkt til å skifte ventiltetninger og ja. Det følger vel med i slipesettet mener jeg. Blir spennende å se hvordan det ser ut Håper på å snart komme igang, og at det går forholdsvis smertefritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Får vel sjekke ventilstyrningene også da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s38b38 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 grunnen til at du får det så fort. er pga at de hadde det settet på lager siden jeg aldri hentet det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå