mskrinde Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Som topic så lurer jeg på om det er vanlig på disse bilene at det er rustflekker på oljepinnen, og noe gul guffe nederst på oljepinnen da dette er kommet på min bil? Dette er en 316i. Den bruker ikke vann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 unngå småkjøring, og skift olje hver 12-15000 km... dette er kondens, ikke kjølevæske, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mskrinde Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Takk for svar! Er dette et vanlig problem på disse bilene at det oppstår slikt under småkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Hadde samme problem på en 2003mod 316i som muttern hadde tidligere. Hun kjørte to turer à 2km hver dag. Oljen så ikke ut etter bare noen få tusen km. Der byttet jeg olje oftere for å unngå problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå