arne-vig Skrevet April 26, 2011 Share Skrevet April 26, 2011 Prøver igjen, bilen har vært til salgs i vinter - men jeg klarte ikke og selge den da.Men ser nå at jeg har for lite tid til og kose meg med denne godbilen. Etter vinterens oppfiksing er den nå tatt ut for sesongen. Det som er gjort siden i vinter er : alle foringer under, pulverlakkerte deler under, nytt påfyllingsrør, nye stab.stag f+b, opphengskuler, bremserør og klosser +++. Alt er gjort av bilmekaniker. Info om bilen: Original 325i ,Senket, 17" sommer, Sort skinn sport, sorte de lykter, effektanlegg som ikke bråker,windshot. Bilen er eid av entusiaster de siste 15-16 årene. Km-stand : 247000, ny topp på 120000km. Bilen går godt. Kom gjerne med bud, nå er sommeren her! Ett par bilder etter oppshining: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Ingen som kunne tenkt seg en veldig bra sommercruiser? Kom med bud jeg kan akseptere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Er det sikkert, bare å komme med en ca pris du så ser du fort om det er interesserte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 50-60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juni 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2011 Her er linken til Finn.no : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28281581 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Kom med bud. Nye bilder av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Ingen ok bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Nei, dårlig med skikkelige bud, bare bytte i alt slags. Har nok biler fra før av . Mulig jeg er for dårlig til og få frem hvilket bra eksemplar dette er, jeg er selv en ganske kresen person når det gjelder bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Kjørte med den til jobb idag ,skal visst bli noe lignende en sommersdag idag - like kjekt hver gang . Den overrasker meg hver gang med godlyden når du gir på litt, og den flytter seg også meget bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 Løp og kjøp før sommeren er over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Oktober 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Nå blir den snart satt vekk for resten av året, kom med noen bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Oktober 6, 2011 Share Skrevet Oktober 6, 2011 Hvor er de rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Er ikke noe rust på den, ble plukket ned under i fjor vinter for og sjekke. Bensin påfyllingsrøret ble byttet pga rust. Ellers er alle foringer byttet ut under osv. Ble lakkert opp i 2008 fra dørlister og ned pga steinsprut(ikke rust). Da ble det fikset litt rust som var i venstre hjulbue bak, ser fortsatt bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r6520 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg