Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 96 mod E36 320I som koker over.... Tempen holder seg stabil på tomgang, men me en gang jeg begynner å kjøre så bekker den godt over stabil temp og stiger mot rød streken! Og det andre er at den ikke blåser ut varme inni cupeen :S

Noen som har erfaring me nå lignende og kan si mæ ka som kan være galt me gulle mitt?

Skrevet

høres ut som dårlig sirkulasjon eller luft. vil anbefale deg å skifte vannpumpe og termostat. og luft den skikkelig. kan være nok med en skikkelig lufting, men jeg ville vært på den sikre siden.

Skrevet
høres ut som dårlig sirkulasjon eller luft. vil anbefale deg å skifte vannpumpe og termostat. og luft den skikkelig. kan være nok med en skikkelig lufting, men jeg ville vært på den sikre siden.

Er nåkk det jeg har fått tips om ellers, såe takk, skal prøve d å se om d hjelper. Å mens jeg er i gang skal jeg ta å skylle hele systeme 2-3 gang me vann i tilfelle d e nå smuss å shit som blokerer sirkulasjon ^^

Skrevet

Det var nåkk vannpompa som var gåen, hele pompehjulet var knekt opp rundt feste, men termostate funket, å det fant jeg ut etter å ha kjøpt ett nytt, men men da ble d nu nytt termostat også ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...