Danniboy Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Noen som vet noe om denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27539647 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Vel. Ikkenoe annet enn at det ser ut som en staner har eid den før. Og det er vel ikke alltid ett pluss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 nei stusset litt på det som sto om bilen "entusiast eid"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Eneste jeg vet er at den var jævlig stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 heheh ja ikke noe glansbilde akkurat ei vennine som vil kjøpe bilen og jeg prøver å prate ho fra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 En entusiast ville ikke gått på panseret med vinkelsliper og skjært ut "lyn" Tror jeg ville funnet meg en strøken orginalcab Fin bil for jenter "uten peiling" da, er ihvertfall BMW om ikkenoe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Ja den var virkelig One & Only men i negativ rettning. En ting er jo fargen og den E46 aktige fangern, en annen er hullet i panseret og baklyktene. For så å toppe det hele så har bilen lyst skinn og treverk lister i interiøret, mot bilens utvendige farge!! Jeg må spy Nok ett eksempel på hvordan ødelegge en BMW ved bruk av masse penger og ekstremt dårlig smak, en smak som stadig går igjen blandt våre nye landsmenn (Jeg sa ikke pakkis). Og den butikken der drives også av ikke helt ærlig folk har jeg skjønnt, så det som står i teksten ville jeg også tatt med en klype salt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Nå vet ikke jeg når denne ble stylet opp,men nå var jo denne stylingen tøff for en del år tilbake.Leksus lyktene fikk jeg se for 7år siden eller noe sånt på bmw (mulig dem kom tidligere) er vel at vi begynner å bli mere voksen å syns dette blir bare styggere å styggere,smaken til folk trenger jo ikke være dårlig hvis man er ung å vil ha noe som skiller seg ut Men ikke min smak,men hadde rimelig lav km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 vil jo tro at utseende på bilen har mye med km standen å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Vel. Ikkenoe annet enn at det ser ut som en staner har eid den før.Og det er vel ikke alltid ett pluss Hahaha priceless! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 "HER ER DET IKKE BARE TØFF UTSEENDE MEN OGSÅ AGRESSIV 6-SYLINDER MOTOR MED 150HK RIKTIG KOMBINERT MED AUTOMAT GIR " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 er faktisk en kompis av meg som selgern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Bare jeg som reagerer på den 1 meter høye malplasserte antenna? Tøffe felger hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Eneste jeg vet er at den var jævlig stygg. Det var AKURATT det jeg tenkte å skrive når jeg åpna annonsen, godt jeg leste litt nedover først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå