Eirik Viste Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Har kjøpt et fint sort skinninteriør. Jeg er i tvil om jeg selv skal beholde sportsstolene. I så fall blir det vanlige E34 framstoler i svart skinn. Muligens sorte E32 750 med el justering. Sidevangen på førerstolen er slitt hull i. Kjøper enten ny del eller får en sadelmaker til å skifte skinnet. Sidevangen er separat fra selve ryggputen, så det gjør arbeidet lettere. Der er 3 nakkestøtter bak pluss bagasjenett integrert i bakseteryggen. Dørtrekkene ser fine ut. Litt kontaktlim må til på et par av trekkene for å holde ting på plass. Jeg fikser nok dette på forhånd. Så er det vel ganske sjelden at dørtrekkene har rullegardin bak. Har ikke sett det før på E34. Disse setene er etterspurte så de koster mer enn vanlige sedan seter. Prisantydning er 6.000 kr for interiøret med vanlige skinn framstoler og 8-9.000 med sports framstoler. Kommer an på hvor mye reparasjonen av setet vil koste. Framstolene vil bli veldig fine. Er i Østerrike nå og hjemme om ca 2 uker. Skal til Østlandet i slutten av mai og kan ta med setene i bilen. Da fikk jeg fram bilder med en annen nettleser. Må lære med hvordan jeg kan legge inn flere bilder på en gang senere. Ikke gode bilder, men en får et overblikk hvordan setene ser ut Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 z61k0qb6k2am37fjn3.jpgqvuylhnx6sz0t0q9s.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 selger du kun baksetet?? rygg og pute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg vet ikke enda om jeg vil selge baksetet separat. Må tenke litt over det. Har en Touring selv som enda er varebil. Denne har grått skinninteriør. Ikke lett å få tak i bakseteputen som jeg trenger selv. Betalte for lang tid siden for et grått baksete, men fikk aldri tilsendt setet. Etterpå har selgeren gått i dekning. Fristende å henge han ut på forumet, men jeg tropper nok opp på døren hans selv i nærmeste framtid siden jeg snart skal østover. Jeg får eventuelt se hvordan interessen er for de andre delene separat. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 ok. ta kontakt vis du vil selge den løst eller eventuelt bytte i et strøkent sedan skinn baksete. 2 seter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg er muligens interessert i dørtrekka visst visst du vil selge separat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Jeg avventer salg i deler. Han jeg kjøpte delene av gav meg en god pris på ett E34 baksete og e32 baksete og framstoler i sort skinn. I tillegg har jeg enda et sett med framstoler i sort skinn. Dørtrekkene er gode å ha hvis jeg skal selge et komplett interiør. Da er det større sjanse for at baksetet blir solgt separat. Så takker for tilbud, men avventer enda separat salg. Har noen dager å bestemme meg på før hjemturen på mandag. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 Interiøret vurderes solgt i deler og. Sorte 750 el.framseter med memory i fin stand med armlener, dørtrekk med rullegardiner bak og baksete med 3 nakkestøtter selges for 6.000 kr samlet + eventuell frakt. Dette er veldig behagelige seter og kjøre langt med. Også el. justering av korsryggstøtte og nakkestøtter. Separat pris er 2.000 kr for framsetene. Baksetet og rygg kan selges for 3.000 kr + eventuell frakt. Setene er i meget bra stand. Kommer sikkert ikke fra familie med småunger. Dørtrekkene kan i tilfelle salg av baksetene selges for 1.500 kr + frakt. Sportssetene framme ser det ut til at jeg skal bruke i min 740 for å spare litt vekt pga godkjenning av ombygging. Eirik. 92 22 65 44 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå