Thundercoil Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Et kjapt spørsmål. Har sett litt på justerbare senkesett av de rimelige typene, og på mange står det f.eks.: "lenkearm/klikkestag følger ikke med" eller "bytt lenkearm om de eksisterende ikke kan modifiseres". Jeg har da en E46 320D Sedan. Har tenkt å montere justerbar senk og stille dem på 40/30 eller 45/35. Trenger jeg kjøpe lenkearm/klikkestag da? Vet ikke helt hva det er, som dere sikkert skjønner. Jeg kjører på 18" felger med lavprofiler, om det har noe å si. Setter pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Nr, her. Går fra stabstaget og i fjærbeinet. Om det kun har med høyden å gjøre er jeg usikker på, men tror du bør/må bytte det uansett. Problemet kan kanskje bli at de blir for lange mtp ny plassering på de nye fjærbeina dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Når du monterer coilovers på e46 må du ha kortere stab stag. De som selger coilovers har som regel disse til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Takker for gode svar! Så at de solgte et sett med stag på samme siden til 400,- Det var kortere og ment for justerbart, så da kjøper jeg det. Jeg har bare montert standard senkesett på E36er, så dette var nytt for meg. Skal muttrene på lenkearmen strammes skikkelig til, eller bare strammes lett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 På E36 trenger du ikke bytte stab stag ved montering av coilovers. De skal draes til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Oki. Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå