Gå til innhold

Demontering av sideskjørt og skjerm utbyggere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

E30 (touring) jeg kjøpte i Januar skal re-tectyleres , den er nå ned steamet, og han som gjør dette anbefalte å demontere sideskjørt og skjemutbyggere for kontroll og sjekke ordentlig.

Så mitt spørsmål er, Er dette noe som som regel er klipset på? Limt på?

Og etter erfaring, er det mulig å få de av og sette de på igjen etterpå?

Evt, noen triks?:)

Skrevet

ja det er det jeg frykter, så derfor jeg vil sjekke det, isteden for å bare la de være på og få stor overraskelse :P

Skrevet

Alt er klipset og skrudd.Sideskjørta er klipset langs med fals under kanal,noen svarte store 4-kanta klips.ca 6stk pr side.Midt oppå yttersida av kanal er det andre klips er dyttet inni hull,ca 6stk. Er noen skruer i endene der de er skrudd sammen med skjermbredderne.Skjermbredderne er klipsa fast.Er i tillegg ei stripe med tykk dobbeltsidig tape bak bredderne og skjørta.

Jeg har rivi av alt sammen på min.Fine som nye etter lakkering.Hadde ikke en rustflekk der,men går ei formue på nye klips.

Skrevet
Alt er klipset og skrudd.Sideskjørta er klipset langs med fals under kanal,noen svarte store 4-kanta klips.ca 6stk pr side.Midt oppå yttersida av kanal er det andre klips er dyttet inni hull,ca 6stk. Er noen skruer i endene der de er skrudd sammen med skjermbredderne.Skjermbredderne er klipsa fast.Er i tillegg ei stripe med tykk dobbeltsidig tape bak bredderne og skjørta.

Jeg har rivi av alt sammen på min.Fine som nye etter lakkering.Hadde ikke en rustflekk der,men går ei formue på nye klips.

Takk Takk :)

Så ikke særlig til håp om å klare å demontere uten å ødelegge klips med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...