bakke Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 lakkering, valsing, badlook montering av plastik osv på to e46 begge bilene skal bli blood red candy den som er pre-face skal ha sort tak. blir tatt flere bilder idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Her har du jaggu stått på ja blir bra detta her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Liker hjula, men denne badlooken kommer jeg aldri til å forstå. Ser utrolig trist ut synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 hver sin smak da, syns badlook kan bli tøft jeg. blir spennende og følge med her, få flere bilder nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Sant det... Noen synes jo dette er fint også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Trodde denne automotestilen var død jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Trodde denne automotestilen var død jeg.. Håpet det jeg au Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 fine felger, du har stått bra på ja:) må nesten slenge meg på bølgen av hater når det gjelder sideskjørt og bad look, men det skal du drite i.. du bygger bilen slik du vil ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 skal prøve å få lakk på faceliften inatt:) bygger jo biler slik kunden vil ha de, men vil ikke si at det blir automote stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Hehe, bredding, badlook og Schmidtfelger. Litt vanskelig å ikke tenke Automote Ikke at det ser dårlig ut, for alle del. Men likheten er umulig å overse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 hehe, sant : ) men om man ikke går for denne stilen kan man gå for den stil som er på et bilde lenger opp her, vet ikke hva som er finest jeg:p innsiden av badlook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 må nå si at mye av automote var ganske fett..og tror det her kommer til å bli det også Er i grunn ganske original freak sjøl så.. E46 er det mange av og de er langt ifra noe klassiske av seg så det her er bare å gi gass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet April 30, 2011 Share Skrevet April 30, 2011 Dette kan bli meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 da var bilen endelig lakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 kommer flere bilder når alt er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå