Gå til innhold

BMW 323 Ci - Mye nytt bestilt, og bildeupdate s.5!

Kjeid
 Share

Anbefalte innlegg

Jammen kom den pakke til meg idag også :)

Den kom fra Parts and retards og inneholdt følgende.

- Vaskehanske

- Tørkehåndkle

- 2x Chemical Guys Citrus Wash Daily (såpe)

- Foam Cannon/Lance!! :)

Da denne pakken kom, måtte jeg jo selvfølgelig vaske bilen :))

5ajrn221g86o5oi6ej41.jpg

0x217okncqvi6ofjgi8i.jpg

Her er kanonen påmontert Karcher HT spyler :)

ymez51cgbgn6rseegjui.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare for og vere sikker. offtopic kansje, men vurderer og handle inn kanon. Du spyler først av bilen, så kanon,vask med hanske med skummet på? for så og spyle av og tørke bilen før event polish,voks?

Nei. Man har først på skummet og lar det henge litt, f.eks i mens man lager til bøtter med såpe osv. Så spyler man av nøye, med høyrtykkspyler slik at bilen er reinest mulig før man begynner.

Deretter så er det vanlig vask som gjelder. Helst med to bøtter.

Om man må ha på avfetting så har man det på før skumming. La avfettingen virke litt, så skummer du og spyler av. Blander ca 1-1.5cm med såpe i kanna og resten vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for og vere sikker. offtopic kansje, men vurderer og handle inn kanon. Du spyler først av bilen, så kanon,vask med hanske med skummet på? for så og spyle av og tørke bilen før event polish,voks?

Nei. Man har først på skummet og lar det henge litt, f.eks i mens man lager til bøtter med såpe osv. Så spyler man av nøye, med høyrtykkspyler slik at bilen er reinest mulig før man begynner.

Deretter så er det vanlig vask som gjelder. Helst med to bøtter.

Om man må ha på avfetting så har man det på før skumming. La avfettingen virke litt, så skummer du og spyler av. Blander ca 1-1.5cm med såpe i kanna og resten vann.

Takker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Gamle bilen min her jo!

Hyggelig å se at den har komt i trygge hender! Var meget godt fornøyd med den når jeg hadde den.

Han som kjøpte den satt på e-36 m3 speil, ser at dem ''rette'' har komt på igjen. Disse er med el.vipp, å memory fra setene, samt rygge innstilling.

El.markise i bakvindu var også skjelden å finne på en 99-mod :)

Husker jeg Harman Cardon anlegget spelte greit nok med 2 stk 8" subber i hatthylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Her er gamlebilen din ja :)

Ingenting elektrisk i speilene enda, pga da han satte på E36 speil, kappet han rett å slett alle ledningene fra kontakten. har ikke funnet ut hvilke som skal hvor ennå, men det SKAL fikses :)

Harman/Kardonen spiller helt greit, foruten en sprengt diskant i førerdør(som skal byttes snarest) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Her er gamlebilen din ja :)

Ingenting elektrisk i speilene enda, pga da han satte på E36 speil, kappet han rett å slett alle ledningene fra kontakten. har ikke funnet ut hvilke som skal hvor ennå, men det SKAL fikses :)

Harman/Kardonen spiller helt greit, foruten en sprengt diskant i førerdør(som skal byttes snarest) :)

Tror ikke de harman kardon diskantene i dørene tåler all verden :P mine er sprengt de også :) men jeg skal også bytte så fort som juling :)

Men må man av med hele dørtrekket for å komme til? eller er det en rask måte å komme til på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

En stund siden jeg har sjekket denne siden nå.

Men visst diskantene dine ennå er sprengt, så mener jeg du må av med hele dørtrekket. Jeg har selv ikke prøvd å pirke i "stoffbeskyttelsen" fremfor diskantene. :-) Men på disse bilene er ikke drøtrekket noe problem.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...