Danse Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Heisann folkens Er det noen som kan hjelpe meg med å finne tanken til clutchveska på en -93 mod 320i. Clutch sluttet å virke i dag. Tror slavesylinderen er gåen, men må kjøre bilen 23 mil for å komme til verksted Så skulle prøvd å fylle på og se om jeg klarte å kjøre den med svært lite clutch bruk Takk på forhånd!! Danse
Superbeetle Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Er det så mange steder den egentlig kan være? Den sitter oppe ved siden av reservoaret til bremsevæsken.. Er en litt mindre beholder..
Odd-M Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 Går greit å kjøre uten clutch også om man planlegger kjøring med start og stopp. Girskiftene kan gjøres ganske myke uten clutch om man tilpasser turtallet, så smetter de inn uten skraping. Neppe bra for synkroniseringen men i nøden så spiser selv fanden fluer.
Danse Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Er det så mange steder den egentlig kan være?Den sitter oppe ved siden av reservoaret til bremsevæsken.. Er en litt mindre beholder.. kunne ikke se noe der :/ får lete litt mer i morgen
Danse Skrevet April 30, 2011 Forfatter Skrevet April 30, 2011 Går greit å kjøre uten clutch også om man planlegger kjøring med start og stopp. Girskiftene kan gjøres ganske myke uten clutch om man tilpasser turtallet, så smetter de inn uten skraping. Neppe bra for synkroniseringen men i nøden så spiser selv fanden fluer. Ja klarer det fint, men no er eg i Bergen sentrum og mange kryss og lyskryss, men må kjøre i morgen heim igjen (23 mil) og her er alt av verksteder stengt til mandag :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå