hao Skrevet Mai 18, 2011 Skrevet Mai 18, 2011 bump, kan være interisert i deler til e34 i bytte/delebetaling. spesielt v8/95 panser og grill i bra stand gjerne i daytona violett, men fargen spiller egentlig ikke så stor rolle.interisert i 2/3 delte felger som passer e34 (bbs rc, bbs rs, hartge, acs, works, schmidt, hamann, oz, M5 nurbergring hjul) med kant. trenger ikke og være strøkene men bør være rett og fin! Da har du vel ikke breifront i det hele tatt å selge da. Er på utkikk til E34
jon///M Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 hadde du lykter også? er de original? hvor mye for begge? lykter har jeg desverre ikke. bump, kan være interisert i deler til e34 i bytte/delebetaling. spesielt v8/95 panser og grill i bra stand gjerne i daytona violett, men fargen spiller egentlig ikke så stor rolle.interisert i 2/3 delte felger som passer e34 (bbs rc, bbs rs, hartge, acs, works, schmidt, hamann, oz, M5 nurbergring hjul) med kant. trenger ikke og være strøkene men bør være rett og fin! Da har du vel ikke breifront i det hele tatt å selge da. Er på utkikk til E34 nei desverre har 2 stk smalfront panser, er på utkikk etter breifront selv. ser foresten ut som om speila ikke er solgt da jeg ikke har hørt mere fra kjøper på di..
jon///M Skrevet Mai 24, 2011 Forfatter Skrevet Mai 24, 2011 er org 3,6 krengnings stag så det skal være 25mm forran og 18mm bak
Cihad1985 Skrevet Mai 29, 2011 Skrevet Mai 29, 2011 Hei er ute etter de m5 sideskjørtene du har,hvor mye vil du ha for de?kan ikke hente selv da jeg bor i drammen,bør nok sendes hvis de er fortsatt til salgs,mvh
jon///M Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Skrevet Mai 30, 2011 Pm sendt. pm svart. Hei er ute etter de m5 sideskjørtene du har,hvor mye vil du ha for de?kan ikke hente selv da jeg bor i drammen,bør nok sendes hvis de er fortsatt til salgs,mvh svart på pm ellers er interiør og innstegslister solgt.
Robinf Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 hei . har du frontfanger og bakfanger og hvilken pris snakker vi for det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå