jon///M Skrevet April 30, 2011 Skrevet April 30, 2011 skal høgge min e34 90mod M5. så derfor selges en del deler om det er interesse for det. kun forskuddsbetaling ved sending av deler!! 1: komplett helskinns 4seters interiør (skinn midt konsoll forran og bak, skinn dørsider, skinn underside av dashbord), sort, elektrisk med minne (el nakkestøtter bak), alt virker. dette er strøkent bortsett fra skinnet på armlenet på dørsiden på sjåførsiden som er litt skrukket og et lite hull i sidestøtten på sjåfør stolen. -SOLGT- 2: Bremser forran, nye zimmermann racing skiver og ferodo racing klosser, kun testkjørt max 20mil, 315mm. 2000kr + frakt/bud -SOLGT- 3: ratt med airbag, skinn. BUD! 4: lykt senkere til e36, nye ubrukte, usikker på om det er til sedan eller coupe.. eller om det er forskjell i det heletatt.. BUD! 5: 1stk k-sport racing sete med k-sport justerbart understell og 4pkt belter, må hentes. BUD! 6: M5 speedometer, alt fungerer, km stand ca 260000, BUD! 7: stor kjørekomputer, BUD! 8: m5 aerodynamic speil, sort lakkert. el med varme. BUD! -SOLGT- 9: toora 3 eiket ratt i semsket skinn med momo ratt nav til e30. BUD!. 10: m5 innstegslister. BUD! -SOLGT- 11: ac controll panel. bud. 12: tårnstag til e34 m5, ubrukt. BUD! -SOLGT- 13: M5 side skjørt. dette er vel i fargen diamant svart metalic. med alpineweis lister. listene under døren følger med men disse er ikke i veldig god stand. selve skjørtene er i bra stand med nye klips, disse ble byttet fjord sommer og det ser ut til at mesteparten overlevde og bli tatt av bilen. BUD! -SOLGT- 14: krengnings stag forran og bak, e34 3,6 m5 med nye powerflex foringer. BUD! 15: reservehjul, 16" org bmw felg som er i veldig bra stand. BUD! ellers kommer det nok mer etterhvert jeg får plukket av, det er jo en hel bil så om du trenger noe så bare spørr så skal jeg se hva jeg har. motor og drivlinje, eksos og slikt blir ikke solgt!
Hopen Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Er intressert i dørtrekk og midtkonsoll visst det.blir solgt seperat! Ble taktrekket solgt?
jon///M Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 vil selge interiøret komplett, er åpen for bud på dette, men det går ikke til gjibort pris. taktrekket er solgt ja.
Torbjørn E39 Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 bilde av k-sport sete? Hjalp deg litt Jon, fant bilde av K-sport sete i tråden din om E30-R
jon///M Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 har vert i fosen på motorama show i hele dag så har desverre ikke fått tatt bilder enda, men skal ut i garasjen nå og begynne og demontere litt så jeg håper jeg skal få begynt og lakt inn noen bilder iløpet av kvelden når jeg er færdig i garasjen.
icemanM5 Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Hva med gulvteppene i e34'n? Skal du har mye for de to? (fremre og bakre del) Mvh
jon///M Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 lagt til noen bilder bare spør om ting om det er noe dere trenger.
jon///M Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 har desverre ingen bilder av di akkurat nå. men det ser ut til at disse er solgt uansett.
icemanM5 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 di er mørkegrå, hele og pene. hva byr du? Er de tørre og fine, og ikke tidligere utsatt for varmeregister-havari...? Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå