Gå til innhold

S: e34 M5 deler, sort 4seters skinn interiør. +++

Anbefalte innlegg

Skrevet
bump, kan være interisert i deler til e34 i bytte/delebetaling. spesielt v8/95 panser og grill i bra stand gjerne i daytona violett, men fargen spiller egentlig ikke så stor rolle.

interisert i 2/3 delte felger som passer e34 (bbs rc, bbs rs, hartge, acs, works, schmidt, hamann, oz, M5 nurbergring hjul) med kant. trenger ikke og være strøkene men bør være rett og fin!

Da har du vel ikke breifront i det hele tatt å selge da.

Er på utkikk til E34

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hadde du lykter også? er de original? hvor mye for begge?

lykter har jeg desverre ikke.

bump, kan være interisert i deler til e34 i bytte/delebetaling. spesielt v8/95 panser og grill i bra stand gjerne i daytona violett, men fargen spiller egentlig ikke så stor rolle.

interisert i 2/3 delte felger som passer e34 (bbs rc, bbs rs, hartge, acs, works, schmidt, hamann, oz, M5 nurbergring hjul) med kant. trenger ikke og være strøkene men bør være rett og fin!

Da har du vel ikke breifront i det hele tatt å selge da.

Er på utkikk til E34

nei desverre har 2 stk smalfront panser, er på utkikk etter breifront selv.

ser foresten ut som om speila ikke er solgt da jeg ikke har hørt mere fra kjøper på di..

Skrevet

Hei er ute etter de m5 sideskjørtene du har,hvor mye vil du ha for de?kan ikke hente selv da jeg bor i drammen,bør nok sendes hvis de er fortsatt til salgs,mvh

Skrevet
Pm sendt.

pm svart.

Hei er ute etter de m5 sideskjørtene du har,hvor mye vil du ha for de?kan ikke hente selv da jeg bor i drammen,bør nok sendes hvis de er fortsatt til salgs,mvh

svart på pm

ellers er interiør og innstegslister solgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...