Jordfræsar Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Hallaisen! Er vel på tide å legge ut noen bilder av bilen min. Men jeg må beklage først som sist, været i dag tilsa at å ta bilder ikke var mulig... så dere får nøye dere med mine "garasjebilder". Er vel bedre enn ingenting Endringer på bilen: Justerbart sportsunderstell (35-40mm tror jeg) Krom endestuss Egendesignet baklykter på luka (rau folie) BMW Style 195 Originale felger Macht Schnell - Competition Wheel Spacere 12mm LCI Halogen lykter (Hella 2011) (Kanskje sorte nyrer...) Håper frøkna er tittbar ----- Baklykter (eget design ala Jordfræsar) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Vi må få helhetsbilder Mr.! Ser jo rimelig greit ut så langt da Blank og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Hehe. takk for det Men garasjen ekke av den store sorten! Men flere bilder vil komme så fort været sier jess jess jess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Været er da fint nå! Ut å knipse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Jammen faen a Haug. Når jeg går ut så kommer regnet eller skyene! Men tenkte meg en tur til skipet å knipse. Men er vel kanskje noe som foregår der i dag også. Er vel noe messesaker igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Ta bilder ved solopp/nedgang vett, beste lyset da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 Har vel vært vårmesse der i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Den så jo fin og strøken ut den, synes med en gang det så ut som en LCI bakfra med de lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2011 Danke danke! Ja jeg liker ikke de originale, fint med black line da Men hvorfor ikke ha et eget "designet" særpreg på frøkna når man først er i gang! Jeg liker det hvertfall. Men siden det nå blir langhelg så skal jeg faktisk ta en runde med maskina for første gang på bilen. Så da blir den ennå blankere... håper jeg! Til de bildene ovenfor er alt tatt for hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richardw Skrevet Juni 1, 2011 Share Skrevet Juni 1, 2011 Gleder meg til å se flere bilder! elsker den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Ikke ha for store forhåpninger Men fargen liker jeg også. Endres i lyset og om den er vasket eller ei hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Nei det har jo tatt en mnd allerede siden du la ut de første bildene, så her er det bare å smøre seg med tålmodighet folkens !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Faen a... vinden tar jo all skummet i dette været! Ser ikke poenget i å skumlegge naboens husvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Har da ikke vært noe problem å vaske bil de siste dagene. Eller er du bare lat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2011 Share Skrevet Juni 2, 2011 Hahaha, IN YOUR FACE Fræsarn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå