TRF Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 Som emne, brukte originale hella facelift lykter, for xenon (uten ballaster). Glassene er slitte (matte), men gikk fint gjennom kontroll hos BT. Justering på høyre lykt er ødelagt, har ny liggende. Enkel sak å bytte staget, samt glass om noen ønsker det, ca halvtimes jobb. I den stand de er nå selges de for 3800 eller bud. De befinner seg på Jæren i noen dager til. 954 18 565
TRF Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Ikke solgt, pris står i første innlegg. La merke til at de som har demontert dem har knekt 1 feste på en lykt, men ikke noe som betyr noe (ene øvre feste).
Ulven92 Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 byr dæ 900kr. for lyktan.. 1200 hvis du ordne me frakt..
TRF Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Nei da får dem ligge fint i kassa de ligger i til en gang jeg får bruk for dem eller KASTER DEM i søppla. Dette dreier seg altså om originale hella lykter, som ser ut som nye om en gidder å koste på dem 1000kroner. Ikke noe gs kopi/replica greier.
Ulven92 Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 om det e kopi får det no bærre vær.... men får jo ei likedan lykt for 2900.. å da e dæm jo heilt ny.
TRF Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 da får du kjøpe kopi-lykta di, venligst ikke fyll min salgstråd med TULL og bedrag, du får ikke ei lik lykt for den prisen. GS Bildeler tar 7764 kroner per lykt. Din bitterhet over at jeg avviser ditt tåpelige skambud trenger du ikke å ta ut i en salgstråd, ha normal folkeskikk. (hvilken del av "originale Hella" var det du ikke fikk med deg?) Jeg håper du fjerner ditt innlegg da det du sier der ikke stemmer.
Mysemannen Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 om det e kopi får det no bærre vær.... men får jo ei likedan lykt for 2900.. å da e dæm jo heilt ny. Briller? Har liggende helt nye ubrukte lykteglass til disse lyktene (altså hele glasset framfor) som ønskes solgt, kjøpt på Schmiedmann. Selges for fornuftig pris, send PM Har tillatelse fra trådstarter å snikannonsere
Bollis69 Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 Som emne, brukte originale hella facelift lykter, for xenon (uten ballaster).Glassene er slitte (matte), men gikk fint gjennom kontroll hos BT. Justering på høyre lykt er ødelagt, har ny liggende. Enkel sak å bytte staget, samt glass om noen ønsker det, ca halvtimes jobb. I den stand de er nå selges de for 3800 eller bud. De befinner seg på Jæren i noen dager til. 954 18 565 Har du solgt lyktene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå