Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fant en eksos. skal være ganske enkel å montere.

Eller er du ikke fan av schmiedmann?

Varenummer: SCM39STR276

Her er vrn, hvis du ikke kommer direkte innpå.

http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... htm#paging

Har egentlig ingen erfaring med Schmiedmann, så tør ikke uttale meg. Hvordan ble lyden i 1-serien din med disse?

Jeg har jo diesel, så skal ikke uttale meg så mye om lyd, men ble litt mer grommere ved pådrarg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, krysser fingrene for at det blir bra! Vi sto forøvrig parkert sammen mandag kveld :) Like blanke begge to!

Ikke skjedd noe nytt her ellers. Bestillte meg 6000k xenon kit til nærlys og kurvelys på søndag, så regner med jeg får dette om ikke så veldig mangen dagene.

Håper det blir VESENTLIG bedre lys enn hva Night Breaker klarer å prestere. Folk skryter av disse, men jeg er ikke fornøyd med de. Spesielt når det regner.

Er som dag og natt ifh. til xenon.

Krysser fingrene for at politiet ikke kommer å tar meg med det første også.

Noen som har montert disse fra VVME? :) Er det fort gjort å montere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da har jeg fått Xenon kittet fra VVME til nærlys og grøftelys. Så litt på det igår kveld, men det ser ut til at jeg må ha en annen sokkel? Det er jo ikke sjans til at pæren kan sitte fast uten pæreholderen til H7?

Noen som vet noe om dette? Fulgte med en drøss med kabler, men det er lys med å bare koble til ballasten. Noen som har montert dette før? Higen på å få dette opp å gå kjenner jeg.

Trenger jeg ny pæreholder?

Setter stor pris på om noen av dere som har montert dette fra før sier ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk montert xenon i hovedlyktene nå. Endte med at sokklene ble modifisert en del, og pæren ble limt fast i sokkel. Ikke kjempe mangen andre måter å få festet den skikkelig på. Rimelig idiotisk løsning i mine øyne, og ser ut som skumgummi saken som du hadde LasseEllingsen fungerte bedre.

I det hele tatt, lysene lyser rett ned i bakken, så en del justeringer får jeg ta i morgen!

Lite bilde av hvordan det ble selvom det ikke sier så mye. Ihvertfall veldig fint lysbilde, og det ser ok ut i tillegg. Usikker på om jeg skal montere i grøftelysene. Har en følelse for at det kommer til å blende helt ekstremt mye.

IMAG0503.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått stillt inn lysene skikkelig. Herregud for en forskjell. Er som dag og natt ifh. halogen. Ble plutselig litt mer verdt nå etter banning og steiking av idiotisk opplegg på settene til VVME.com

Så får vi se om jeg monterer i grøftleysene og. I det hele tatt er det litt mer kronglete å finne en plass til ballasterne. En mulighet er å skru de fast nederst i M-fangeren, eller vente til M5-innerskjermene kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...