Tzunami Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hvordan er kittene deres? blafrer de eller er de som org-kit? og hva er prisen? prøvde å montere xenon selv tidligere, men da begynte alt av lys i front å blafre :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Litt usikker på hvordan ettermontert kit kontra orginalt på E39 er, men testet mitt opp mot en V50 med Xenon og det var veldig likt egentlig. Nå har jeg ikke montert på grøftelysene enda, men ser for meg at det kan bli en del lettere faktisk. I det hele tatt var montering så som så. Idiotisk at de ikke lager en patent som er SKIKKELIG plugnplay. Det vil si, Xenon lysene står i H7-sokkel(i dette tilfelle) og kontakt rett i ballaster. Prisen går vel gjerne opp noen kroner da, men i det hele tatt vel verdt det spør du meg. Endte med at jeg borret hull i H7-sokkelen, trakk ledning gjennom og limte fast pære-sokkelen i H7-sokkel. Funker gull nå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Var du i sentrum i kveld? Synes jeg fikk et glimt av en bil som lignet din som passerte meg ved bystasjonen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Når tenker du? Var i sentrum i rundt 21-tiden hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Takk det samme Har ikke sett din her i Bergen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Takk det samme Har ikke sett din her i Bergen enda? Hehe, er ikke så ofte ute å kjører med den, har ikke lappen enda Nå står den uten hjul, og venter på GS Retro felger og coilovers, så det blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Når tenker du? Var i sentrum i rundt 21-tiden hvis jeg husker riktig det kan stemme;) var såpass jeg husket skiltnr ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Hehe, ja da skal du ikke se vekk i fra det var meg. Skiltnr. mitt er vel noe av det enklere som er der ute Du får blinke på meg neste gang !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Jajaja, det skjer ikke akkurat jæææævlig mye på bil fronten for tiden akkurat, men noen bilder etter litt etterlengtet pleie til bilen, og en rimelig ok plass å ta bilde av Lysene ser veldig blå aktig ut ser jeg på bilder. HTC Sensation(som er møkk forøvrig) er ikke akkurat det man kaller speilrefleks. Er 6000k som står i nå. Helt herligt å kjøre med i mørket Tok i samme slengen å støvsugde bilen for en gangs skyld. På tide etter halve sahara invaderte bilen. Har ikke fått lagt kabler til spilleren 100% enda, men det funker godt nok. Har verken tid eller motivasjon til å begynne å trekke igjen før jeg får inn noe Rockford Fosgatene i bagasjerommet. Tenkte å skaffe meg noen M-sport innstegslister, og i samme slengen få lakkert opp treverket som er rundt opp. Det blir rimeligere enn å kjøpe nye fra f.eks Koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Blank bil Hva med M-sport rattet? Mye finere enn bussrattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Blank bil Hva med M-sport rattet? Mye finere enn bussrattet.. Vurderte M-sport rattet jeg også, men har lagt det på is inntil videre. Den typen som jeg trenger [09/97-03/99] er ikke nevneverdig mindre og har ikke tykkere grep. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Bygg om til facelift ratt, det kommer du ikke til å angre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Hva var galt med xenonsettet til vvme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Har syyyykt lyst på M-tech rattet, men har ikke klart å somle meg til å få bestillt opp enda. Synes rattet fungerer helt ok, men såklart, M-tech rattet er vesentlig bedre!! Det var i bunn og grunn ikke det store problemet. Synes det er rart at de ikke leverer settene komplett med skikkelig sokkel slik at det er 100% plugnplay. Alle kontakter passer perfekt, men sokkelen måtte moddes. Når det er gjort vel og merke fungerer det meget fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå