Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

forresten fått på supersprint potta enda eller ?

Ikke enda. Svendsen har fått den, så blir montert på fredag nå:) Blir spennende å se hvordan den blir. Potten jeg fikk var ikke den jeg hadde bestillt, så håper de klarer å kompansere for det.

De jeg skulle ha var skråskjært(lik de som GS selger) mens den jeg har fått er helt rett. Små bagateller, men synes den som er skråskjært ser finere ut.

Blir spennende å se hvordan den blir når jeg får den på bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uniroyal er jo et godt kjent merke, gjerne ikke for Ola nordmann vel og merke. Er vel continental som produserer dem. Får dem grise billig og så da er det bare pluss!

Ellers er det nå seks dager til supersprint kommer på, og da blir det montert hamann leppe også, og se om jeg kjøper meg m5 speil også. Må jo ha noe å bruke skattepengene på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg har tatt ut en uke ferie kunne bilen få kose seg litt også :)

Kjørte i gang i 12-tiden med 3-stegs av bilen. Mildt sagt grisefornøyd med resultatet!

Bildene får vel tale for seg selv. Ble kun mobilbilder idag, men det duger det også.

IMAG0716.jpg

IMAG0714.jpg

IMAG0712.jpg

IMAG0711.jpg

IMAG0710.jpg

IMAG0709.jpg

Forsøk på et lite 50\50 bilde her. Venstre side er etter vinterens herjinger, mens høyre er tatt. Helt kurant forskjell :)

IMAG0708.jpg

IMAG0706.jpg

IMAG0705.jpg

IMAG0703.jpg

IMAG0701.jpg

Og grunnen til at jeg mister lysten på å ha noe som helst som gjør bilen lavere......

IMAG0707.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnte med Scholl sine, men hadde produkter fra Glare liggendes og tenkte å prøve ut de for en gangs skyld. Gjort med Flex Da.

Resultatmessig synes jeg faktisk det ble vel så bra nå som når jeg gikk over med Scholl sine i mai i fjor. Var skeptisk i starten men jevnt over imponert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...