bayerks-mach-werk Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 forresten fått på supersprint potta enda eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 vis disse 2 over rondellene va valge ville eg heller beholdt dei du har... er jo spile(eike) felger alla dtm alle 3.finn noen mer drastiske felger med litt kant å evt 5 eiker 19-20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 forresten fått på supersprint potta enda eller ? Ikke enda. Svendsen har fått den, så blir montert på fredag nå Blir spennende å se hvordan den blir. Potten jeg fikk var ikke den jeg hadde bestillt, så håper de klarer å kompansere for det. De jeg skulle ha var skråskjært(lik de som GS selger) mens den jeg har fått er helt rett. Små bagateller, men synes den som er skråskjært ser finere ut. Blir spennende å se hvordan den blir når jeg får den på bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Da blir det mest sannsynlig nye dekk også. Satser på å gå fra Nankang til Uniroyal Rainsport 2 blir en sann fornøyelse. Noen som har noen erfaringer med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 trur en har igjen å velge litt kjente merker va støy angår... står billig dekk foran på min bil.. er 5-6mm igjen på di så skifte di ikkje enna.. men hørres ud så eg kjøre på stål hjul kontra yokohama dekka så sto på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Uniroyal er jo et godt kjent merke, gjerne ikke for Ola nordmann vel og merke. Er vel continental som produserer dem. Får dem grise billig og så da er det bare pluss! Ellers er det nå seks dager til supersprint kommer på, og da blir det montert hamann leppe også, og se om jeg kjøper meg m5 speil også. Må jo ha noe å bruke skattepengene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 ja uniroyal mener eg å tru er bra angra ikkje på eg kjøpte m-speila så det er vel brukte penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 du har ikke vurdert de chroma luftinntakene til å ha i grillen da ? syntes det gir ett utrolig bra løft på mtech fangern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Skal aldri ha noe mer krom på bilen enn hva det er nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Tror han mener disse to "koppene" i gitteret på M5 fangeren. Syns det gjør fronten ganske hissig eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Aaah, de ja. Tenkte på nyrene jeg... Kudos til meg! Luftinntakene har jeg lyst på ja!! De ser veeeldig bra ut på m-fangerene! Ferie i en uke nå så ds har jeg tid til å bestille litt snacks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Luftinntak er stiligt ja, slå til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Med tanke på at jeg har tatt ut en uke ferie kunne bilen få kose seg litt også Kjørte i gang i 12-tiden med 3-stegs av bilen. Mildt sagt grisefornøyd med resultatet! Bildene får vel tale for seg selv. Ble kun mobilbilder idag, men det duger det også. Forsøk på et lite 50\50 bilde her. Venstre side er etter vinterens herjinger, mens høyre er tatt. Helt kurant forskjell Og grunnen til at jeg mister lysten på å ha noe som helst som gjør bilen lavere...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Ser bra ut . Hvilke produkter bruker du ? Polert for hånd eller med maskin ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Jeg begynnte med Scholl sine, men hadde produkter fra Glare liggendes og tenkte å prøve ut de for en gangs skyld. Gjort med Flex Da. Resultatmessig synes jeg faktisk det ble vel så bra nå som når jeg gikk over med Scholl sine i mai i fjor. Var skeptisk i starten men jevnt over imponert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå