Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

Fått dem sendt til lakkering også nå? :) Blir sykt bra når du får dem på plass. Siklet litt på den på vårmønstringen på lagunen.

Du har heldigvis ikke svart bil som er altfor lett å se vaskeriper på. Selv min mor sin sølvfargete har vært vasket i maskin i to år, og ikke polert etter den var ny er det vanskeligt å se ripene i.

Jeg er ikke fornøyd med resultatet på panser og bakluke, så kommer til å gå over igjen der. De to plassene som er mest synlig i alle vinkler og da er det viktig at det er på stell ! :)

Din er jo rimelig lav allerede, hvordan er det å kjøre med her i bergen? Da spesielt sentrum?

Har ikke fått dem til lakkering enda, må få inn litt cash først, men satser på det blir nå snart.. Hehe takk :) Skulle stilt ut din og vettu :D

Sant det, ser jo forholdsvis grei ut i lakken. Når du kommer på nært hold ser du endel av vaskestripene. Men de skal fjernes :)

Panser og bakluke må være på stell :P Kjører du bare over enda en runde med samme grove polish?

Tja, er ok høyde nå, men har endel å gå på :mrgreen: Blitt helt bitt av stanceworks moten jeg hehe. Har ikke kjørt i sentrum enda, men er spent på hvordan det kommer til å gå. Må kjøre roolig over fartshumper, unngå alle hull i veien. Endel å passe på, kjører jeg for hardt rundt en sving subber det også.. Men satser på at jeg blir kvitt det problemet med valsing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får sikkert ordnet en fin pris hos Mikropaint når jeg får tak i M5 speilene jeg skal ha. Kan gi deg en lyd når jeg får snakket med han! :)

Hvilke produkter handlet du? Når jeg fikk min gikk jeg over med S03 på fire\fem passeringer på hvert panel to ganger, og gikk så opp til s17 og fortsatte til jeg var fornøyd før jeg gikk på med S40+ for å få opp glansen skikkelig.

Hehe, jeg føler jeg sliter er en sinke til tider, så skjønner godt at du kan ha problemer da. Men litt show er det jo og da ! :) Når folk stopper opp og gir spesielle fjes når det ser ut som det skal gå til helvette :P

Kan klaske sammen et før og etter bilde når jeg tok min ifjor.

Gikk fra dette: VrshineBMW523iA019.jpg

til dette: IMG_0047.jpg

Vel og merke ikke samme panel, men det viser no grei forskjell uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo vært supert det med Mikropaint ja :) M5 speil blir bra.

Jeg har såvidt begynt med "detailing" og polering, så fant fram en gammel Biltema poleringsmaskin med to hoder, og kjøpte gule poleringsputer, Meguiars SwirlX, Meguiars Polish av ett-eller-annet slag.., også en Meguiars Caranuba Wax.

Brukte far sin E60 som prøvekanin, ble jo blankt, men den fjernet ikke vaskestripene, bare skjulte dem litt bedre.

Ser nå at jeg må kjøpe en DA maskin, Scholl sin 3steg og puter :) Hvilken DA maskin anbefaler du?

Bilen din ble jo veldig bra da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema maskin fungerer egentlig helt ok. Men flex da eller en roterende vil klare å ta mer av riper osv. Tar det ikke nok første gang er det bare å gå over en gang til :)

Rette flater er uansett det som er mest synlig, så det er det jeg kommer til å gå over på min igjen. Å legge på CG lava med Ventura Bond under.

Har ikke sånn kjempe stor erfaring med Meg's produktene, men det er jo mye godord om dem!

Ja, håper det blir bra! Skal blinke når jeg ser deg. Hvor i Bergen holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema maskin fungerer egentlig helt ok. Men flex da eller en roterende vil klare å ta mer av riper osv. Tar det ikke nok første gang er det bare å gå over en gang til :)

Rette flater er uansett det som er mest synlig, så det er det jeg kommer til å gå over på min igjen. Å legge på CG lava med Ventura Bond under.

Har ikke sånn kjempe stor erfaring med Meg's produktene, men det er jo mye godord om dem!

Ja, håper det blir bra! Skal blinke når jeg ser deg. Hvor i Bergen holder du til?

Jepp, skjønner. Meg er ganske bra syns jeg, men er dyrt å kjøpe i Norge, så skal bestille fra shinearama.co.uk.

CG Lava og Venura Bond er vel forsegling?

Holder til på Hjellestad, men har fortsatt L'en bakpå, ett år til lappen :P

Skal blinke hvis jeg ser deg også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden ble helt himmelsk. Mørk mørk brumming på lavt turtall, og et frekt snerr når man kommer over ca 3500 omdr. SYYYYKT fornøyd hittil.

Røret er vel 3" mener jeg. Sannelig ikke sikker for å være helt ærlig.

Var innom GS og kjøpte meg ventilerte og slissede skiver til fronten i tillegg samt. nye klosser.

Bilder.. :D

IMAG0727.jpg

IMAG0726.jpg

IMAG0725.jpg

IMAG0729.jpg

IMAG0728.jpg

Kunne egentlig tenkt meg den litt lenger opp i diffuseren, men det får bli neste prosjekt :)

Skitten bil og mobilkamera er ikke noe grei kombo heller for den saks skyld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...