LasseEllingsen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Din er veldig flott Christer! Men jeg begynner faktisk å få mer og mer sans for Joffen sin.. Kult at han kjører denne stilen, ikke m-pakke slik som alle oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Er veldig enig !! facelift front sammen med senk og skikkelige felger så er det faktisk nok! Eneste jeg synes er at bakfanger på facelift er usansynlig tam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 To fine e39er.. Var det ikke denne e39en som var veldig lav ifjord eller er det en annen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Den har 4cm lavere i front mener jeg han sa, så rimelig lav da ja høyden på Joffen og Min er så og si identisk nå merket vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Ja, men då er det denne eg har sett på streetmeet før i loddefjord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Lite bilde av hvordan det ble med LED lysene etter jeg monterte de. Bestillte 7,5W SMD led fra dybvik, og fikk kun en så Reef89 hadde heldigvis et sett til overs. Lite bilde av hvordan resultatet ble. Rimelig fornøyd, selvom etter at jeg nå endelig har byttet til hvite får jeg mer lyst å bytte tilbake til gule igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Spontantreff med LasseEllingsen igår og 520dd idag som tok turen til Bergen for å ordne seg skikkelig eksos, så er her et utklipp av noen bilder av Le crap mobilkamera. Også... Virkelig kjipt med svart bil når man får slike resultater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Da var nyrer lakkert svart. Var sykt usikker på om jeg faktisk skulle gjøre det, så tapet opp med elektriker tape bare for synets skyld og det gjorde seg virkelig i mine øyne. Ser sint ut Carbon leppe ble nettop bestillt også, så nå begynner det å komme seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Bilde av bilen med svarte nyrer takk . Lurer på å gjøre det samme med min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Slik ble det med svarte nyrer. Ble bedre enn jeg hadde trodd faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 ble bra det.. bare og sette i orginale parklys nå... kan ikkje med disse diode greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Kommer aldri til å skje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 tenke orginale i engle øya... er grim den blå farven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Synes egentlig hvite er finest uansett hvilken farge det er på bilen. Ser automatisk nyere ut med hvite pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå