Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjorde en liten twist å satt i nye pærer i langlysene. Kun venstre side på bilde, men har byttet på begge nå.

Vad tycks? Kult med blått eller finere med hvitt som før?

IMAG0853.jpg

Merker det at bilen min blir egentlig bare svartere og svartere for hver uke som går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et kjempe problem! Polert bilen idag og har stått med kun tenningen på i 1,5 time ca for å ha noe nusikk ..

Når jeg skulle starte kom det bare et klikk og "engine safe prog" hva kan det være? Målte batteriet og det var under 10v . Kan det være derfor? Merket etter å ha prøvd fire fem ganger at lys i display døde helt ut.

Flere som har hatt samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det stemte. Ladet opp bateriet og alt gikk som en kule. Godt det ikke var noe mer.

Som plaster på såret for tort og svie for meg selv så ble i det minste bilen JÆÆÆÆÆÆVLIG blank!! Helt drøyt fornøyd over meg selv hva jeg presterer med å få ut av polering og maskin :)

Produkter som ble brukt i dag: Scholl S17 og Scholl S40. LSP som ble brukt ble SW Concorso denne gang. Felger fikk SW Autobahn, mens gummi fikk Meg's dekkfornyer. EKsos ble i tillegg polert med S17 :)

Bilder kommer når jeg får ladet opp kamera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke skjedd noe spesielt nytt her. Var innom Svendsen å fikk tilpasset eksosen slik at det ble skikkelig. Nå ligger den helt i diffuseren og ser vesentlig finere ut enn hva det gjorde før.

Snakket litt med dem ang. om hva som kan gjøres for å få litt mer lyd. Planen blir vel å kjøre rak rør rett fra katalysator nå og ut rett i supersprint potten. Usikker på om dette blir for mye eller for lite.

Slik det er nå kunne jeg godt tenkt meg litt mer snerr på høyt turtall, men samtidig er det på en måte perfekt slik det er nå.

Vad tycks? Kjøre på fra kat og bak eller la det bli slik det er nå? :)

Lydmessig har jeg ENDA ikke fått filmet det. Prøvde med telefonen men det ga ikke noe som helst mening :P

Så, her er et klipp hvor det er kliss identisk på lyden som er på min:

http://www.youtube.com/watch?v=ZuJ7zA4zI1A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...