lasseln Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Hvorfor ikke bare sveise igjen hele grillen, og panseret hellakkert? Du slutter ikke å overaske over hvor raskt du er på ballen når det er snakk om sort grill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Hehehe. Jeg var faktisk skikkelig motstander av svart grill på svart bil, men jeg liker det mer og mer faktisk. Nå er vel egentlig alt som kan være svart svart. Med unntak av felgene da, de blir aldri svart ! Sol i bergen idag, så da må man jo daske igang noen ubrukelige mobilbilder! Fikk som sagt hevet og tilpasset eksosen igår, så vil si meg fornøyd med hvordan den står nå. Helt kurant blankt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Peker eksosen din litt opp, eller lyver bildene dine? Flott er det iallefall. Jeg selv må nok tilstå at jeg ikke hadde montert M5 grill i chrome på sort bil. Da hade det nok blitt facelift grillen med sorte nyrer, og chrome rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Mja, bildene lyver litt. Ser ut som den er veldig skråstilt der, og det er jo den forsåvidt også. Potten er riktig montert men rørene står litt oppover. Er egentlig godt fornøyd med hvordan de er, men fikk jo feil eksos. Skulle ha skråskjærte rør, men Supersprint produserer ikke de til E39 lenger. Hehehe, svarte nyrer kaoset fortsetter ja. Jeg hadde facelift nyrer med svarte riller før, men begynnte å bli grundig lei utseende så lakkerte de sort likevel. I mine øyne ser den mye sintere ut så kommer nok ikke til å bytte tilbake. Da må det bli noe nytt.. panserforlenger kanskje........? NÆT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Jeg selv må nok tilstå at jeg ikke hadde montert M5 grill i chrome på sort bil. Da hade det nok blitt facelift grillen med sorte nyrer, og chrome rundt. HVA?!?! hører jeg svakheter? begynner du å like svart? xD plutselig kommer RS med svarte nyrer på alt og alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Tenker han mener sorte riller og krom ramme : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 ja, måtte bare mobbe litt men on topic igjen, så ble det veldig bra med eksosen, og å få justert den opp litt! begynner å bli skikkelig lekker den bilen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 blir bare bedre og bedre denne, liker eksosen på bilen og at du holder det cleant. skal også til med polering av bilen min til ferien nå, har kjøpt poleringsmaskin fra scandicshine og 2 pads, gul og lilla, scholl s17+,s40. sw blau weiss. hvilken pad brukte du på s17+ ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Viktig å holde det cleant. Jeg har bestillt hamann leppe, men er veldig usikker på om jeg skal montere den merker jeg. M5 speil bør jeg bestille også. noen som har link til billige med varme i speil? På S17 brukte jeg oransje pad mener jeg. Det står merket på flaskene hvilke pad's som passer bra. SW Bleu Weiss har jeg hørt mye bra om. Jeg gikk for Concorso på min og er godt fornøyd hittil. Beading og sheating er helt drøy. Har forøvrig en CG Lava som er 2\3 igjen av dersom ønsker denne. Trenger ikke concorso og denne nå lenger. Veil pris på 899,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Søk på ebay, de som koster $220 kjøpte jeg... Hvor lang tid bruker du når du kjører over bilen med maskin a? Og hvordan gjør du før du begynner å polere? Vask liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Denne gangen holdt jeg vel på fra 14.00 til 20.00, da inkl. en del kaffepauser og shitpreik!! Sidepanelene var såpass fine at de gikk jeg bare over med S40, mens panser og bagasjelokk var rimelig herjet så disse ble det brukt lenger tid på, samt. S17 og s40. Bilen var såpass ren i forkant at jeg gikk over med en rens jeg har liggendes som bør legges på med maskin, men ellers er det Surfex HD, (var tom for denne så ble brukt HD Car and Boat Wash fra Kebco) som avfetting, Prickbort, Iron X for å få lakken ren nok til å begynne å polere. Hm, skal sjekke ut hvilke det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Denne gangen holdt jeg vel på fra 14.00 til 20.00, da inkl. en del kaffepauser og shitpreik!! Sidepanelene var såpass fine at de gikk jeg bare over med S40, mens panser og bagasjelokk var rimelig herjet så disse ble det brukt lenger tid på, samt. S17 og s40.Bilen var såpass ren i forkant at jeg gikk over med en rens jeg har liggendes som bør legges på med maskin, men ellers er det Surfex HD, (var tom for denne så ble brukt HD Car and Boat Wash fra Kebco) som avfetting, Prickbort, Iron X for å få lakken ren nok til å begynne å polere. Hm, skal sjekke ut hvilke det gjelder. Samme som jeg bruker det, funker fjell Du som er Christer på DCN også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Ja, komboen der fungerer veldig bra synes jeg. Så det var litt hologrammer i lakken nå, men det er såpass lite at jeg ikke orker å gjøre noe mer utav det. Nei, det er ikke meg som er Christer der inne, det er en annen Snoker som regel bare rundt der inne, har vel ingen poster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Nydelig bil Christer! Clean og fin. Fint frambilde Selge rondell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Selger dersom det er riktig pris men jeg har vel egentlig lagt det fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå