ChristerM Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Kommer litt mer snacks ila neste ukene også. Ebay er ikke den kjappeste her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 Jævlig fin clean look du har fått på kjærra di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 not bad at all. men er usikker på felgene dine :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Må du gjeeeeeeee deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 syntes dem er kjedelig i forhold til bilen. ser for meg at gs raptor hadde vært fett på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2013 Det er helt sykt cleant i virkeligheten i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 29, 2013 Share Skrevet Mars 29, 2013 da er vi enig, om å være uenige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Fy så fin bilen din er. Skulle ønske min var svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Det fikser et lakkverksted veldig fort Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Det var bare di pengene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Hvit E39 er jo så lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 1, 2013 Forfatter Share Skrevet April 1, 2013 Hvit E39 er på ingen måte feil, men jeg vet savnet etter å ha en speilblank bil hadde vært der hadde min vært hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Kan jo uten tvil bli et bra resultat dette, men jeg syns disse lm reps felgene begynner å bli vel oppbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Pent felgene ser større ut i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Hehe ja. Når jeg bestillte var jeg usikker på om jeg heller burde gått for 20" men syntes det sitter som et skudd på bilen slik det er nå Merker det er stivt som fy, så blir spennende å se hvordan det blir med coilovers i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå