Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dasket på de nye felgene i dag, og det ble jo intet mindre enn meget bra i mine øyne! Byttet samtidig ut sølvskruene med skruer i gull;)

8,5x19 og 9,5x19 med ET 20 og ET 10 forran. Og det går kant i kant! Ser at det ikke kan senkes så utrolig mye mer enn hvordan den står nå, men får se når jeg hiver på coiloversene! :) [ Bilde ]

Manglet senterkopper i bestillingen, så kommer på 4 stk BBS i svart\gull.

Likte modden med gullskruer, ser bra ut!

Vet du om det er standard metriske størrelse på disse? M8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Det ser riktig så bra ut i virkeligheten.

Skjer fint lite her om dagene, etter jeg begynnte i ny jobb har verken trangen eller viljen til å gjøre noe som helst med E39'en vært der, og jeg tror ikke den kommer til å komme så mye mer heller.

Blir å legge om til nye bremser bak, å hive i noe nye foringer så den er bra understellsmessig så blir det vel å selge til sommeren tenker jeg. Må ta vårshinen på den om ikke så lenge også.

Coiloverkittet jeg hadde fikk Jokke sin E39 gleden av, da jeg ikke gidder styret med å få det godkjent, og ei heller tid til å få det montert.

Til min store fortvilelse så tenkte jeg å lufte bilen i dag, men da var batteriet dødt. Vet at disse tapper myyye strøm på oppstart, og såvidt kjørt bilen siste 1 1/2 mnd, så svaret ligger nok muligens der. Får hive på lader imorgen å se.

IMG_0040_zpsf2b10ad6.jpg

IMG_0041_zps8742e440.jpg

Om noen skulle være interessert, så er det bare å sende en PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir nok ikke noe nytt på BMW fronten på meg med det første tenker jeg :)

Bytter bil to ganger i året i jobb sammenheng nå, og kjører tilnærmet gratis så da ser jeg ikke behovet for den. Ingen poeng å ha en bil stående å betale på som jeg ikke bruker heller.

Løp å kjøp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det blir nok ikke noe nytt på BMW fronten på meg med det første tenker jeg :)

Bytter bil to ganger i året i jobb sammenheng nå, og kjører tilnærmet gratis så da ser jeg ikke behovet for den. Ingen poeng å ha en bil stående å betale på som jeg ikke bruker heller.

nei da skjønner jeg , er jo såpass dyrt å eie bil i norge også, en bil nr 2 for deg da måtte jo vært en veteranbil som bare blei brukt på godværsdager. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei da skjønner jeg , er jo såpass dyrt å eie bil i norge også, en bil nr 2 for deg da måtte jo vært en veteranbil som bare blei brukt på godværsdager. :D

Økonomisk har jeg mer en nok råd til å beholde den, men jeg ser ikke poenget å ha en bil bare stående. Da kan andre få gleden av den istedet.

Prismessig? Tja, jeg vet jo at E39'ene har sunket litt i pris, men nå når foringer og bremser bak er byttet så er bilen 100% teknisk og selvsagt rustfri.

Kom med bud, så vurderer jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...