Jokkke Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Har du ikke fått de på enda???! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 Dasket på de nye felgene i dag, og det ble jo intet mindre enn meget bra i mine øyne! Byttet samtidig ut sølvskruene med skruer i gull;) 8,5x19 og 9,5x19 med ET 20 og ET 10 forran. Og det går kant i kant! Ser at det ikke kan senkes så utrolig mye mer enn hvordan den står nå, men får se når jeg hiver på coiloversene! [ Bilde ] Manglet senterkopper i bestillingen, så kommer på 4 stk BBS i svart\gull. Likte modden med gullskruer, ser bra ut! Vet du om det er standard metriske størrelse på disse? M8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Det ser riktig så bra ut i virkeligheten. Skjer fint lite her om dagene, etter jeg begynnte i ny jobb har verken trangen eller viljen til å gjøre noe som helst med E39'en vært der, og jeg tror ikke den kommer til å komme så mye mer heller. Blir å legge om til nye bremser bak, å hive i noe nye foringer så den er bra understellsmessig så blir det vel å selge til sommeren tenker jeg. Må ta vårshinen på den om ikke så lenge også. Coiloverkittet jeg hadde fikk Jokke sin E39 gleden av, da jeg ikke gidder styret med å få det godkjent, og ei heller tid til å få det montert. Til min store fortvilelse så tenkte jeg å lufte bilen i dag, men da var batteriet dødt. Vet at disse tapper myyye strøm på oppstart, og såvidt kjørt bilen siste 1 1/2 mnd, så svaret ligger nok muligens der. Får hive på lader imorgen å se. Om noen skulle være interessert, så er det bare å sende en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Skal du selge den strøkne bimmersen. Jaja da er jeg spent på hva nytt som dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Hehe, det blir nok ikke noe nytt på BMW fronten på meg med det første tenker jeg Bytter bil to ganger i året i jobb sammenheng nå, og kjører tilnærmet gratis så da ser jeg ikke behovet for den. Ingen poeng å ha en bil stående å betale på som jeg ikke bruker heller. Løp å kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Hva skal han ha for dette vidunderverket då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Special price for you my friend :* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Hehe, det blir nok ikke noe nytt på BMW fronten på meg med det første tenker jeg Bytter bil to ganger i året i jobb sammenheng nå, og kjører tilnærmet gratis så da ser jeg ikke behovet for den. Ingen poeng å ha en bil stående å betale på som jeg ikke bruker heller. Løp å kjøp nei da skjønner jeg , er jo såpass dyrt å eie bil i norge også, en bil nr 2 for deg da måtte jo vært en veteranbil som bare blei brukt på godværsdager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Hva skal du ha for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Hehe, det blir nok ikke noe nytt på BMW fronten på meg med det første tenker jeg Bytter bil to ganger i året i jobb sammenheng nå, og kjører tilnærmet gratis så da ser jeg ikke behovet for den. Ingen poeng å ha en bil stående å betale på som jeg ikke bruker heller. Løp å kjøp nei da skjønner jeg , er jo såpass dyrt å eie bil i norge også, en bil nr 2 for deg da måtte jo vært en veteranbil som bare blei brukt på godværsdager. Økonomisk har jeg mer en nok råd til å beholde den, men jeg ser ikke poenget å ha en bil bare stående. Da kan andre få gleden av den istedet. Prismessig? Tja, jeg vet jo at E39'ene har sunket litt i pris, men nå når foringer og bremser bak er byttet så er bilen 100% teknisk og selvsagt rustfri. Kom med bud, så vurderer jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Jeg er ute etter en E39, og denne har alle krav jeg har satt! Så hvis du gir meg en pris, så kan vi ta det der ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
midlertidig Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Ville nok aldri tatt mindre enn 60k for den der! Nydelig bil Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2013 Da er vi ikke bare på vurderings stadiet lenger. Bilen selges, så første man til mølla får seg en knall fin E39. Medfølger forøvrig nylig lakkerte M5 speil samt. nytt ratt trukket i alcantara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenningE39 Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Burde lett få 80k for den. Synd du selger. Kjøperen får hvertfall i mine øyne en tilnærmet perfekt E39. Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Da er vi ikke bare på vurderings stadiet lenger. Bilen selges, så første man til mølla får seg en knall fin E39. Jæla sviker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå