Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

Har prøvd en del pærer til hovedlysene etter hvert for å få hvitest mulig lys. Var innom Mekkonomen å fikk nyeste sort de hadde. Disse er 95W og overraskende like hvite som Xenon lys er i dag. Lyser i tillegg veldig bra.

Også står det i stil med kurvelysene i tillegg ! :)

IMAG0194.jpg

IMAG0193.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Egentlig ikke noe nytt som har skjedd med unntak av ny vokset bil med CG Lava, og en sprukket frontfanger etter et fint møte med en isklump. Så ny må skaffes asap!

Skjermen har delt seg akkurat ved grøftelyset, så både lys og plastdeksler forsvant like etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke noe nytt som har skjedd med unntak av ny vokset bil med CG Lava, og en sprukket frontfanger etter et fint møte med en isklump. Så ny må skaffes asap!

Skjermen har delt seg akkurat ved grøftelyset, så både lys og plastdeksler forsvant like etterpå.

Hvordan var Lava? :)

Synd med frontfangeren da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det ikke gjort noe skikkelig forarbeid ihn til clay og 1-stegs polering for å få opp glansen ytterligere. Så jeg vil ikke uttale meg noe særlig om hvordan den faktisk er.

Men første inntrykket er at voksen er sinnsykt myk. vanskelig å legge tyyyyynt. Lakken blir ikke like myk som med f.eks SW Concorso eller CG 50\50. Dritten kan man omtrent spyle av med hageslange, og ikke minst. Beading\sheeting er helt sinnsykt bra. Så, hittil er jeg veldig fornøyd. Gleder meg til mars\april hvor jeg virkelig får testet den mer. Blir en 1-stegs polering med S40+ for å få opp glansen. Lakken er overraskende bra etter etter å vært halvveis med kong vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...