ChristerM Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Har prøvd en del pærer til hovedlysene etter hvert for å få hvitest mulig lys. Var innom Mekkonomen å fikk nyeste sort de hadde. Disse er 95W og overraskende like hvite som Xenon lys er i dag. Lyser i tillegg veldig bra. Også står det i stil med kurvelysene i tillegg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Har du prøv MTEC V.3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2011 Hvis du mener pærene til AE, så ja. Jeg bruker LED-lysene som GS selger og de lyser faktisk sterkere enn hva MTEK V-3 gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Desember 21, 2011 Share Skrevet Desember 21, 2011 Tåkelysene trenger ikke matche nærlysene. Skal ikke bruke de sammen Hva heter de pærene? 95W hørtes mye ut i de små lampene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2011 Om tåkelysene matcher nærlysene bryr jeg meg ikke om. Poenget var at tåkelys og parklys matcher fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 vurdere slik list på kofferten.. er den orginal... noen sier den billigste til GS er noe stiv å slipper i liminga ??? så ud så det va litt klaring sjå deg elle ser eg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Kjøp på Ebay, får den ferdig lakkert og i litt bøyelig materiale med god teip som holder godt Koster vel 200 ferdig frakta hvis jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Beklager sent svar. Listen er ettermontert. Min er forholdsvis myk, men er løsnet på høyre side. Ca 3cm glipe. Veldig lite synlig egentlig. En av planene som står til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 Egentlig ikke noe nytt som har skjedd med unntak av ny vokset bil med CG Lava, og en sprukket frontfanger etter et fint møte med en isklump. Så ny må skaffes asap! Skjermen har delt seg akkurat ved grøftelyset, så både lys og plastdeksler forsvant like etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Egentlig ikke noe nytt som har skjedd med unntak av ny vokset bil med CG Lava, og en sprukket frontfanger etter et fint møte med en isklump. Så ny må skaffes asap!Skjermen har delt seg akkurat ved grøftelyset, så både lys og plastdeksler forsvant like etterpå. Hvordan var Lava? Synd med frontfangeren da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Nå ble det ikke gjort noe skikkelig forarbeid ihn til clay og 1-stegs polering for å få opp glansen ytterligere. Så jeg vil ikke uttale meg noe særlig om hvordan den faktisk er. Men første inntrykket er at voksen er sinnsykt myk. vanskelig å legge tyyyyynt. Lakken blir ikke like myk som med f.eks SW Concorso eller CG 50\50. Dritten kan man omtrent spyle av med hageslange, og ikke minst. Beading\sheeting er helt sinnsykt bra. Så, hittil er jeg veldig fornøyd. Gleder meg til mars\april hvor jeg virkelig får testet den mer. Blir en 1-stegs polering med S40+ for å få opp glansen. Lakken er overraskende bra etter etter å vært halvveis med kong vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 dekk dim bak siden det e så mye strekk? er vel neppe 255? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Er 255\35\18 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 prøv carpartzone i lyngdal ang front fanger kjøpte mine der te snill pris... finner an på torget på finn om en søker på M5 på styling.va flott pass form og på di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Finner bare Migatuning som virker noenlunde spesielt der jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå