Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

Endelig deiligt å få på sommerhjulene igjen nå, og ikke minst!! ha dekk og felger som går kant i kant med hjulbue uten noe spacing. Var rimelig fast bestemt på å selge Rondellene i vinter, men nå når jeg endelig har fått de på er jeg ikke i tvil om at disse kler E39 sinnsykt bra.

Nye dekk kommer på om ikke så veldig lenge. Usikker på hva jeg skal kjøre på med. Sett mye på ContiSportContact 3, men usikker på hva jeg burde faktisk velge her.

Eventuelt, forskjellig dekk forran\bak. Kjører vel og merke på 225\35\8,5x18 forran og 255\35\10x18 bak, men tenker å gå opp til 265 bak.

Vad tycks? :D

IMAG0392.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rondellene går vel ikke kant i kant med buene? Mine gjør det hvertfall ikke ;) Må ha 15mm foran og 5mm bak for å få de kant i kant.

Husk av Continental er breie i dimensjonen i forhold til andre dekktyper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rondellene går vel ikke kant i kant med buene? Mine gjør det hvertfall ikke ;) Må ha 15mm foran og 5mm bak for å få de kant i kant.

Husk av Continental er breie i dimensjonen i forhold til andre dekktyper.

235/40-18 på 8" foran

265/35-18 på 9" bak. jeg tenker på å ha 255??

Er det noe problem med å kjøre hvis Continental er breie??? Hva med Michelin pilot sport 3??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine nyinnkjøpte felger har jeg følgende; 8x18 245/40/18 og 9,5x18 275/35/18 Continental ContiSportContact3. Har riktig nok prøvd de på bilen enda. Håper å få lagt om veldig snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På mine nyinnkjøpte felger har jeg følgende; 8x18 245/40/18 og 9,5x18 275/35/18 Continental ContiSportContact3. Har riktig nok prøvd de på bilen enda. Håper å få lagt om veldig snart :)

Hva er prisen for dekkene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er prisen for dekkene??

¨

Mine er kjøpt brukt, men mener å huske at Interdekk selger 275-dekkene til 2700,- stk. Du får sjekke eksakt hva det var :) Og billigere for 245-dekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er så kant i kant som man kan få det til egentlig uten at jeg spacer ut, og det gidder jeg ikke. Borktastede penger akkurat nå egentlig.

Mye oppmerksomhet med den nå merker jeg, men det er jo bare fint :D Vurderer å hive på leppen forran, men usikker enda. føler den egentlig er helt perfekt høydemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du gjort noe med kanten på felgene.. lakkfjerning? så ud så dine felger hadde anna impress en lassen sine på turingen.. virka så brei kanten på fram felgen hans disse minna mer om mine for uten om di er tommen høyere.. sko eg hatt anna impress. så tror eg det kunne spora på veien det gjør det ikkje nå. så føle impresse e perfekt i allefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe som helst med felgene nei, utenom en PTFE spray som fungerer glimrende for å få de enda mer blanke. Forstår ikke helt hva du mener med spørsmålet ditt, om det i det hele tatt er et spørsmål?

Jeg har 225\35\8,5x18 forran og 255\35\10x18 bak nå, på Nankang dekk, forskjellig type forran og bak uten at jeg husker dette i hodet hvilken dekk som sitter hvor. Det er null niks sporing på mine. Å gå fra vinterdekk til sommerdekk merkes ikke når det gjelder sporing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt en aldri så liten avspyling av bilen. La på CG Lava på bilen for en tid tilbake, og er ikke kjempe fornøyd hittil. Satser på den får litt bedre feste når jeg får gått over med S40+ i tillegg.

Legger ved noen bilder :) En drøm å kjøre på sommerfelger igjen!

IMAG0408.jpg

IMAG0407.jpg

IMAG0406.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe som helst med felgene nei, utenom en PTFE spray som fungerer glimrende for å få de enda mer blanke. Forstår ikke helt hva du mener med spørsmålet ditt, om det i det hele tatt er et spørsmål?

Jeg har 225\35\8,5x18 forran og 255\35\10x18 bak nå, på Nankang dekk, forskjellig type forran og bak uten at jeg husker dette i hodet hvilken dekk som sitter hvor. Det er null niks sporing på mine. Å gå fra vinterdekk til sommerdekk merkes ikke når det gjelder sporing.

Emne: Re: Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Fra: ChristerM

Sendt den: Tor Feb 23, 2012 22:56

Til: Skeie`s-528IA

Melding

Brukte ikke noe våtslip eller sandpapir?

Kun kjørte på med Duxola og fjernet klarlakk og polerte opp med autosol?

E39

http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?t=188988

va bare om du hadde toge lakkfjerning å polering på di si du spurte om dette innbox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...