fearcradle Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Skal selge min Yamaha 100ccm Gocart pga, den ikke blir brukt lenger. Ramma er i topp stand og er nesten ikke brukt. Motorern ble byttet pga no elektrisk feil for ca 5 år siden. Etter det har den fungert feilfritt. Aldri hatt no problem med og starten eller noe etter det. Carten har og lisens så den kan brukes på bane. Bilder sendes etter forespørsel. Følger og med noe ekstraa brukte dekk. Denne har kun vert brukt på treninger på rudskogen og litt øvelseskjøring på parkeringsplass. Som sakt ikke mye brukt. Kansje 3-4 timer.. Pris hadde jeg tenkt med 7000kr. Det er billig for en helt strøken Yamaha 100ccm cart Ta kontakt på 91786953 hvis du er int. Chassisnr. GTH99111AL Årsmod. 1999( nesten ikke brukt) Ramme: All Kart Sist brukt i 06 på bane. Men started i fjor og kjørt i 10 min.
motocross4 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 enig der den er ikke så god stand at du ikke trenger bilder vettu:)
fearcradle Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Skrevet Mai 7, 2011 opp Moderatoredit (R Andersen); Vi tillater ikke "bumping" av tråder når den allerede ligger på første side..
CrZyWiz Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Men har den fått noen varige men etter å ha blitt startet i en fjord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå