marcushs Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Har et bilstein b12 senkesett på e46 320 touring. Mindre en 1 år gammelt og Satt på i høst. Nå den siste tiden har det begynt å "hompe" veldig med rævva bak og bilen spretter i homplene i stedenfor å være stivt. Når jeg skiftet over til sommerhjul så oppdaget jeg at det lakk olje fra venstre demper bak. Noen som vet om dempern er gåen eller om man trenger å fylle på olje med simring? Er også garanti på demperne. Derfor dro jeg opp til GS senteres i Skien. De mente det at i 90% av tilfellene var demperne feil påsatt fordi de mente at demperne skulle presses opp eller da sammen mens de ble montert. Noe jeg ikke skjønner da du må ha noe spesielt å presse med... Så de mener det at jeg ikke får det igjen på garanti før jeg kjøper nye dempere så de får sjekket de gamle. Så føler det er fortapt uansett når de har en slik instilling. Noen som vet pris på bilstein b12 bare dempere bak? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 desverre så har det vært noen tilfeller av dette i senere tid. En skam at produkter fra bilstein går i stykker slik. Men det er klart, du har ikke nødvendigvis krav på ny vare uten å kunne vise at den gamle er defekt, men det må da gå ann å bruke hodet for de som sitter i kundemottaket :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 eg fek og det samme problemet her for ikkje så lenge, fekk pris hos gs to nye bak pluss støvhette og bumpstopp for 2200kr med frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 hm hørtes ikke så dårlig ut. Hvem gs bestilte du det fra? Så problemet forsvant når du fikk montert de nye? takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 ringte berre inn til gs, trur eg havna i oslo. fekk melding om at pakken var sendt i dag med dei nye demparene var på vei, dei hadde ikkje Bilstein på lager før nå nylig. så satser på at det holder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Ja. Kjøpt nye dempere i dag. 1300 kr for 2. Så fikk et godt tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå