Gå til innhold

Bilstein b12

marcushs
 Share

Anbefalte innlegg

Har et bilstein b12 senkesett på e46 320 touring. Mindre en 1 år gammelt og Satt på i høst. Nå den siste tiden har det begynt å "hompe" veldig med rævva bak og bilen spretter i homplene i stedenfor å være stivt. Når jeg skiftet over til sommerhjul så oppdaget jeg at det lakk olje fra venstre demper bak. Noen som vet om dempern er gåen eller om man trenger å fylle på olje med simring?

Er også garanti på demperne. Derfor dro jeg opp til GS senteres i Skien. De mente det at i 90% av tilfellene var demperne feil påsatt fordi de mente at demperne skulle presses opp eller da sammen mens de ble montert. Noe jeg ikke skjønner da du må ha noe spesielt å presse med... Så de mener det at jeg ikke får det igjen på garanti før jeg kjøper nye dempere så de får sjekket de gamle. Så føler det er fortapt uansett når de har en slik instilling.

Noen som vet pris på bilstein b12 bare dempere bak?

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre så har det vært noen tilfeller av dette i senere tid. En skam at produkter fra bilstein går i stykker slik. Men det er klart, du har ikke nødvendigvis krav på ny vare uten å kunne vise at den gamle er defekt, men det må da gå ann å bruke hodet for de som sitter i kundemottaket :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...