Gå til innhold

-----


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

Fant dessverre ikke noen som hadde det... Men det er holografic liksom men JetBlack med flake(Holografic) Som noen kaller det hadde vært driit fint! :) Kommer man litt nærme bilen din eller at den får riktig sollys så gnistrer den på en måte ;) Jeg kan legge ut bilde av de blåe høyttalerne mine med flake... Husk at det finnes flere flake ;) Du kan få i regnbuens farger eller sølv flake eller svart, osv....

Er litt dårlig bilder men

Her er bilde av kassene jeg laga å lakket:

zvm626n1v497c0mix1w0.jpg

kc3abint1b4tf4iezbrg.jpg

Jeg skal ha litt flake i min bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nice så kult ut det!! =D Men jeg aner ikke farge enda... har 0 peiling på hva jeg skal velge... men har noen gode mnd på meg før lakkeringa skjer, hvis alt går etter planen, så det skal tenkes godt om!. først var det det å: finne et sted å stå og begynne med demontering og rustsveising... er det viktigste men også det kjedligste =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice så kult ut det!! =D Men jeg aner ikke farge enda... har 0 peiling på hva jeg skal velge... men har noen gode mnd på meg før lakkeringa skjer, hvis alt går etter planen, så det skal tenkes godt om!. først var det det å: finne et sted å stå og begynne med demontering og rustsveising... er det viktigste men også det kjedligste =P

Mhm;) Men husk at du burde leie et sted for ca 1 år ;) Når du begynner å demontere så tar det litt tid hehe :P Må snart ut jeg, så jeg veit ikke hvordan jeg skal klare det på så kort tid :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såppass ja! 1år =P wow.... får håpe å få litt hjelp, slik at det går unna på noen uker/mnd. Ikke planer om å holde på i et helt år. Kan så og si jobbe med bilen hele tiden etter jobb og de fleste helgene, så da er det bare det å ikke bli lei.. :P Men er såppass bil-gal at jeg neppe blir det =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såppass ja! 1år =P wow.... får håpe å få litt hjelp, slik at det går unna på noen uker/mnd. Ikke planer om å holde på i et helt år. Kan så og si jobbe med bilen hele tiden etter jobb og de fleste helgene, så da er det bare det å ikke bli lei.. :P Men er såppass bil-gal at jeg neppe blir det =P

Får håpe du får hjelp :) Hehe, Sa jeg å men fant masse rust ogsånt.. Også skal jeg bygge om til M50B25 så da tar det lengre tid med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såppass ja! 1år =P wow.... får håpe å få litt hjelp, slik at det går unna på noen uker/mnd. Ikke planer om å holde på i et helt år. Kan så og si jobbe med bilen hele tiden etter jobb og de fleste helgene, så da er det bare det å ikke bli lei.. :P Men er såppass bil-gal at jeg neppe blir det =P

Får håpe du får hjelp :) Hehe, Sa jeg å men fant masse rust ogsånt.. Også skal jeg bygge om til M50B25 så da tar det lengre tid med meg ;)

M50B25 er bra! Er Mye moro med den motoren med e30. Har jo selv m20B25 og jeg storkoser meg =P!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Da var det på tide å oppdatere dette prosjektet her, lite har skjedd siden jeg har vært på ferie, men under ferien gikk det mange planer og tanker i hodet!. :wink:

Jeg har kontaktet et firma for rustsveising, sandblåsing og lakkering, så trenger bare å kjøre bilen til dem for å få et prisoverslag. :)

Videre så har jeg fått reservert et interiør, som jeg skal kjøpe når eieren kjøper seg nytt interiør. 8)

Jeg har endret overskriften på dette prosjektet fordi nå er det ikke tvil lenger, på denne pre-facen SKAL det bli Mtech 1!!! :D8)8)

Jeg er på jakt etter brukbare sidekjørt til å ha sammen med mtech-1 stylingen, synes ikke noe om de originale mtech 1 sideskjørta. De ``Jørgen Lie`` har på sin røde mtech 1 er ganske kule! =P~

Jeg trenger hjelp til å velge farge på bilen... Jeg har nå svart, men synes det er kjedelig.

Jeg vurderer marrakesch brun farge eller en rå blårage av noe slag. Kjør på med anbefalninger og bilder så forhåpentligvis kommer jeg meg frem til en farge

Mvh Hermanoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...