Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jørgen har ikke touring-skjørt nei..!!!! Han har originale M-tech1 skjørt, men av den rette typen, som ikke bygger opp mot buene :)

Skrevet
Jørgen har ikke touring-skjørt nei..!!!! Han har originale M-tech1 skjørt, men av den rette typen, som ikke bygger opp mot buene :)

Sorry :roll:

Skrevet

De kjøpte jeg brukt av en kjenning.. De er vel mer som umulig og skaffe om ikke du vrenger pengboka opp til flere ganger, da det kun var 86`modellen disse kom i...;)

Hadde ikke venta det der fra deg, Markus... [-X[-X[-X

Skrevet

ahhhhhh, er det noen andre sideskjørt man kan ha på mtech 1 som ikke ser jalla ut? hater harry look, vil ha clean look, Jørgen: nå må du hjelpe en fremtidig mtech 1 preface.... =P

Skrevet

Jeg synes ikke noe annet enn M-tech1 skjørt passer til M-tech 1.. Ganske enkelt pga linjene. Samt de rillene som gjennskriver seg rundt hele bilen på front, skjørt og hekk.. Følg med på Ebay (.de og .com) så kanskje d kan være en sjans, eller spør noen som kjenner noen som kjenner noe.. Må regne med å bla opp noen laken for et sett som er strøkent, om evt selger faktisk vet hva det er verd (Nei det er ikke verd gull, men ikke langt unna ;) )

Skrevet

Absolutt! Og når man først skal hellakere bilen og restaurere den fra vrak til perle, må man vell regne med påkost! =P Får ta et steg om gangen, er glad jeg har frontfanger og bakfanger originalt mtech 1 :D

Skrevet

Så sant så sant :D Ja, du skal være gla for det! Vill ha frontfanger en stund jeg og men så finne jeg lakka den jeg har og angrer ikke :D Mtech bak får holde ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...