Markus E30 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Vet ikke om det går under mtech eller hva det gjør men heter nå ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 okei, men var nok finere enn org. mtech 1 sideskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 hva anbefaler du meg av farge å lakke den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Bilen? Tja, en du liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Jørgen har ikke touring-skjørt nei..!!!! Han har originale M-tech1 skjørt, men av den rette typen, som ikke bygger opp mot buene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 jørgen: hvor fikk du tak i det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Jørgen har ikke touring-skjørt nei..!!!! Han har originale M-tech1 skjørt, men av den rette typen, som ikke bygger opp mot buene Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 De kjøpte jeg brukt av en kjenning.. De er vel mer som umulig og skaffe om ikke du vrenger pengboka opp til flere ganger, da det kun var 86`modellen disse kom i... Hadde ikke venta det der fra deg, Markus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 ahhhhhh, er det noen andre sideskjørt man kan ha på mtech 1 som ikke ser jalla ut? hater harry look, vil ha clean look, Jørgen: nå må du hjelpe en fremtidig mtech 1 preface.... =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Ser nå at de ikke er såå like Får kjøpe det å ha på min bil som straff da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Jeg synes ikke noe annet enn M-tech1 skjørt passer til M-tech 1.. Ganske enkelt pga linjene. Samt de rillene som gjennskriver seg rundt hele bilen på front, skjørt og hekk.. Følg med på Ebay (.de og .com) så kanskje d kan være en sjans, eller spør noen som kjenner noen som kjenner noe.. Må regne med å bla opp noen laken for et sett som er strøkent, om evt selger faktisk vet hva det er verd (Nei det er ikke verd gull, men ikke langt unna ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 fææn hørtes dyrt ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Det er dyrt Koster å være kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Absolutt! Og når man først skal hellakere bilen og restaurere den fra vrak til perle, må man vell regne med påkost! =P Får ta et steg om gangen, er glad jeg har frontfanger og bakfanger originalt mtech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Så sant så sant Ja, du skal være gla for det! Vill ha frontfanger en stund jeg og men så finne jeg lakka den jeg har og angrer ikke Mtech bak får holde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg