quatro84 Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Skrevet Juni 6, 2011 Montert M gear kule bilde av Focal sub`n byttet bakluka idag fra donor bilen
quatro84 Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 monterte dørtrekkene idag fra donorbilen. byttet sølv listene mot de svarte. nå blir det black edition monterer svart tak imorgen mm.
quatro84 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Skrevet Juni 16, 2011 på vei inn med el. sportstoler i skinn idag men el. kontakten manglet noen ledninger som fryktet. legger opp et par nye kurser imorgen med 30A. tar ledingsnettet fra donorbilen. glemte selvfølgelig og koble fra batteriet når jeg tok ut stolen. nå lyser airbag lampa.... stikket til manuelle seter: 2 ledere( til airbag sensor?) stikket til el. seter: 7 ledere. 2 stk + og -, 2 til airbag, 3 til memory modul? noe av ledningsnettet:
quatro84 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Skrevet Juni 20, 2011 da var el. stolene på plass. svart tak osv. har vert mye fikle arbeid. blir gøy å starte med motorbytte!
quatro84 Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Skrevet Juni 26, 2011 interiør ferdig montert. erstattes med digital klima. ratt erstattes en med cruisekontroll Clean edition uten nøkkelhull på dører
quatro84 Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Monterer angel eyes... Demontert Lykter og fanger på Prosjekt bil.. hele front partiet ser jeg kan tas ut i en del skal se om jeg greier og la AC være tilkoblet hele tiden. demontere AC kompressor og henge til siden sammen med radiator. Demontert M3 fanger, M3 skjermer og front på Donor bil. neste step er og ta ut motor ifra donor bil. ser for meg ta motor ut med travers påmontert med dempere, bærebroer og hjul. støtte opp med en jekk på gearklassen bak. siden nesten alt ifra 328 skal over. noen andre forslag?
quatro84 Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Angel eyes Montert M3 skjermer på plass. M3 fanger montert. bilder kommer etter en shinings!
quatro84 Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 m3 panser og m3 speil er på vei etterhvert..
quatro84 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 Har vurdert shadowline. Men har sett på en del andre med lik farge. Chrome lister passer fargen. Spesielt om de matcher felgene...
quatro84 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Skrevet April 8, 2012 det hr du rett i;) fin bil foresten! Takker! Hyl ut om du vet om et m3 panser eller midtkonsoll med armlene er på jakt etter dual eksos også! Det som var på 328 var hjemmesnekret..
gallay Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Sykt bra prosjekt! PS: Er det vanskelig å få til digital klima? Md tanke på at du hadde manuell fra før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå