mAZE Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Avgiftsfri diesel er ikke spesielt billig. Samt høy risiko mht bøter i en Vegvesen kontroll. Billig er det, men som du skriv er det risiko osv. Var meint som ein spøk Billig nei, er vel lagt borti 10kr for den også, så det er lenge siden den var billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Avgiftsfri diesel er ikke spesielt billig. Samt høy risiko mht bøter i en Vegvesen kontroll. Billig er det, men som du skriv er det risiko osv. Var meint som ein spøk Billig nei, er vel lagt borti 10kr for den også, så det er lenge siden den var billig.. I forhold til diesel med avgift så er den vel det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Jeg har hatt lastebillappen siden 1987 og har aldri blitt stoppa i dieselkontroll, har hatt et par dieselbiler og kjørt tusenvis av liter med rød diesel, når jeg hadde Chevy Suburban så sparte jeg 250,- kr pr tank på å fylle "ulovlig" Fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Jeg har hatt lastebillappen siden 1987 og har aldri blitt stoppa i dieselkontroll, har hatt et par dieselbiler og kjørt tusenvis av liter med rød diesel, når jeg hadde Chevy Suburban så sparte jeg 250,- kr pr tank på å fylle "ulovlig" Har blitt stoppet 1 gang i dieselkontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Jeg har hatt lastebillappen siden 1987 og har aldri blitt stoppa i dieselkontroll, har hatt et par dieselbiler og kjørt tusenvis av liter med rød diesel, når jeg hadde Chevy Suburban så sparte jeg 250,- kr pr tank på å fylle "ulovlig" Har blitt stoppet 1 gang i dieselkontroll! Med studentdiesel på tanken eller ei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Vanlig diesel heldigvis Men aldri sett noen kontroller Før eller etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 En på jobben har brukt litt E85 på sin bmw og på sommeren går det greit, men på vinterstid fungerer det heller dårlig + at forbruket øker som han sa "fantastisk". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå