pkgrette Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 da var det bilen sin tur før: etter: her det var mest slitt ser det sånn ut nå
pkgrette Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 takk det er kjøpt fra polen/tyskland gjennom en på jobben som er derfra. kosta 2500 ca men er skreddersydd da;)
pkgrette Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Skrevet Juli 11, 2011 da var rutene ferdige sotet proft og spoileren limt på på nytt hanbrekket strammet så nå nermer det seg resultater hehe viewtopic.php?f=1&t=192692&hilit=soting&start=15 her er bilder av bilen fra han karen veldig flink han skal foliere taket mitt håper jeg denna uka eller neste
spruddel Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Pen bil Var jo fin fra før av, men ser ut som du gjør mye bra med den Holder den vedlike, det er bra Har du hatt bilen lenge, har ikke sett den i Røyken-området, men er litt siden jeg var der. Gratulerer med fin bil
S.Arnesen Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Pen bil Var jo fin fra før av, men ser ut som du gjør mye bra med den Holder den vedlike, det er bra Har du hatt bilen lenge, har ikke sett den i Røyken-området, men er litt siden jeg var der. Gratulerer med fin bil Pkgrette har heldigvis tid og mulighet til å stelle med bilen slik den fortjener Selv så måtte jeg bruke bilen til mye pendling og arbeidsrelatert bruk, så bilen ble da solgt med håp om at ny eier skulle få tid til å bruke den som den er ment til å brukes
lasseln Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Veldig pen bil Personlig ville jeg nok byttet chromelistene til lister i bilens farge, shadowline og svarte nyrer. Men nå skal det sies at jeg er en chrome-hater da, så hver sin smak
pkgrette Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 alle andre har shadowline når bilen skjenerelt er fin derfor har jeg crom liker litt oneoffacaind men clean:) denna blir bra denna etter vert skal vel få litt lakk jobb også ettervert;)
pkgrette Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 da blir det fårhåpenlig vis film på taket i morra rosa fakes hehe
pkgrette Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Skrevet Juli 14, 2011 da var taket ferdig og bilder av sotinga. taket skal kansje tas på nytt han solfilmkare var ikke fornøyd hehe men vi skulle se om noen uker hva syns folka ?
pkgrette Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 da har jeg vert på photo shoot i går med flugedesign.com vis noen er int i gromme skrytebilder av bilen bør han kontaktes;) har bare fått et hittil men kommer sikkert mange når jeg får dem sneik til meg et par med mobilen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå