pkgrette Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 pedi liker rødfargen selv kansje derfor de 2 bmwene mine har vert den fargen;) fås kun i individual så ikke så vanlig på cupe mobil bildene
pkgrette Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 all credtil iden flink fotograf sjekk her for hele bildeserien http://www.autobloggen.net/?p=4108 er noen bilder av pål sin også la ut dem her å jeg jeg er han minste
mbruer Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Ikke dårlig;) moro med skikkeøige bilder:) kristoffer er flink han:)
pkgrette Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 blei fornøyd jeg for å si det sån;) bare si fra til iden flugedesign.com vis flere vill ha skrytebilder av bila sine eller andre bilder han fikser redigering og alt.
Tomisimo Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Fin bil du har der, jeg lurte på om hvilken middel du har brukt på interiøret? jeg har samma problem på min. For resten, kanskje vi bør treffes og ta nån bilder, har kompis som bor i Røyken, kanskje du har sett han Gul M3 Touring.
pkgrette Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 jepp har sett den trudde det var enda en mkopi jeg da hehe da dem ikke er så vanlig i touring men ja kan bl med på noen bilder er alltid gøy å ha;)
Tomisimo Skrevet Juli 25, 2011 Skrevet Juli 25, 2011 Neida, SSP bygd vogna d der. Hva het den skit du brukt på setene?
pkgrette Skrevet August 1, 2011 Forfatter Skrevet August 1, 2011 turtch up leaderkit eller noe, kjøpt fra statene han var på sema og fikktak i der. så veldig enkel etikett ut i dag røyk jeg på et kjøp av carbon nyrer og csl bakluke i carbon men den er lakka i blå så må lakkes bynner å ha samlet en del deler som kan lakkes hehe gleder meg til alt er på mangler bare "m3" bakfanger nå og eventuelt et m3 panser vill ikke ha gtr panser blider av luka og sånt kommeri morra når jeg får det
Tomisimo Skrevet August 10, 2011 Skrevet August 10, 2011 Hei. PK, hva har du gjort med den deksel du hadde for den gamle stereo?, Fant ut at original CD spiller ik har RCA utgang, fåkke installert sub'en i min. Tenkte kanskje du ville selge den t meg
Tomisimo Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 foresten, blir på Åros i hele helgen, om du vil treffes.
pkgrette Skrevet August 19, 2011 Forfatter Skrevet August 19, 2011 hmm det som satt der var en pioneer spiller med jalla overganger kjøpe deg som navi som jeg har mye bedre a gitt;) bare får montert ryggecamra nå så er den komplett
Tomisimo Skrevet August 21, 2011 Skrevet August 21, 2011 ja jeg vil gjerne kjope en som du har, men har andre prioriteter nå, kan leve med en vanlig spiller en stund til. Har du den overgangen og deksel? jeg kan kjøp det av deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå