Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

blei fornøyd jeg for å si det sån;)

bare si fra til iden flugedesign.com vis flere vill ha skrytebilder av bila sine eller andre bilder han fikser redigering og alt.

Skrevet

Fin bil du har der, jeg lurte på om hvilken middel du har brukt på interiøret? jeg har samma problem på min. For resten, kanskje vi bør treffes og ta nån bilder, har kompis som bor i Røyken, kanskje du har sett han Gul M3 Touring.

Skrevet

jepp har sett den trudde det var enda en mkopi jeg da hehe da dem ikke er så vanlig i touring men ja kan bl med på noen bilder er alltid gøy å ha;)

Skrevet

turtch up leaderkit eller noe, kjøpt fra statene han var på sema og fikktak i der. så veldig enkel etikett ut

i dag røyk jeg på et kjøp av carbon nyrer og csl bakluke i carbon men den er lakka i blå så må lakkes bynner å ha samlet en del deler som kan lakkes hehe gleder meg til alt er på mangler bare "m3" bakfanger nå og eventuelt et m3 panser vill ikke ha gtr panser ;) blider av luka og sånt kommeri morra når jeg får det

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei. PK, hva har du gjort med den deksel du hadde for den gamle stereo?, Fant ut at original CD spiller ik har RCA utgang, fåkke installert sub'en i min. Tenkte kanskje du ville selge den t meg :D

• 2 weeks later...
Skrevet

hmm det som satt der var en pioneer spiller med jalla overganger kjøpe deg som navi som jeg har mye bedre a gitt;) bare får montert ryggecamra nå så er den komplett

Skrevet

ja jeg vil gjerne kjope en som du har, men har andre prioriteter nå, kan leve med en vanlig spiller en stund til. Har du den overgangen og deksel? jeg kan kjøp det av deg :)

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...